לקוחות יקרים,

בימים אלו אנו שומעים מדי יום על הנחיות חדשות היוצאות מטעם משרד הבריאות בנוגע לזהירות שיש לנהוג בעניין נגיף הקורונה, אנו ערים להנחיות החדשות ומעדכנים ברמה יומית את נהלי העבודה .

אב בית פועלת בכל ימות השנה על מנת לאפשר פעילות רציפה ותקינה של הבניינים אותם אנו מנהלים, ובשעת חירום לאומית זו אנו נמשיך ונעשה כל מאמץ על מנת שלא תפגע פעילות הבית המשותף ורווחת הדיירים.

לאור ההנחיות החדשות ומתוך דאגה לביטחון הדיירים, לא תתאפשר קבלת קהל במשרדנו.

על מנת לאפשר פעילות רציפה, פתיחת קריאות ומתן מענה בכל נושא רלוונטי מוקד השירות שלנו ימשיך לפעול כרגיל בין השעות 8:00 – 17:00 ומוקד החירום יפעל 24 שעות ביממה בטלפון שמספרו: 077-5-177-877.

אנו מזכירים לכם כי אב בית אימצה לפני שנים מדיניות של מעבר למתן מענה דיגיטאלי לכל הדיירים ובימים אילו בפרט אתם מוזמנים לפתוח קריאות שירות בכל שעות היממה באמצעות אתר האינטרנט שלנו www.av-bait.co.il (פתח קריאת שירות) , או באמצעות כתובת המייל office@av-bait.co.il.

בכל שאלה נוספת ניתן לפנות אלינו במייל : office@av-bait.co.il
ריכזנו עבורכם מספר הנחיות בסיסיות רלוונטיות לדיירים הבית המשותף שעניינם שמירה על הגינה והגנה על שכנכם בבניין:

דיירים עם בעל חיים:

1. עד כמה שידוע, חיית מחמד כמו כלב או חתול לא יכול להידבק או להדביק אדם בנגיף הקורונה
2. דיירים שנכנסים לבידוד ויש להם בעלי החיים מתבקשים לא לצאת עם בעלי החיים שלהם בכלל ולמצוא פתרון חילופי לנושא במהלך הבידוד.

היגיינה ומניעה בשטחים הציבוריים של הבניין:

1. חיטוי האזורים המשותפים כגון: מעלית, הכניסה לבניין, המסדרונות, אזורי הפח זבל יבוצע ע"י מנקה הבניין אחת לשבוע 2. לאחר נגיעה בדברים באזורים המשותפים, מומלץ לשטוף ידיים במים וסבון או לחטא אותם בחומר חיטוי אלכוהולי.

הנחיות נוספות

אנו מאחלים לכל הדיירים בריאות איתנה, ובטוחים שכולנו כחברה נגלה ערבות הדדית ונעבור תקופה מאתגרת זאת יחדיו.