""
:

אב-בית לעסקים

שירותי אחזקה לבעלי עסקים ומשרדים

חברת אב-בית מזמינה אתכם ליהנות משירותי אחזקה לבעלי עסקים ומשרדים שיאפשרו לכם, בעלי העסקים, להתעסק בעיקר לעשות עסקים!

אם עד עכשיו, כל פעם שהייתם צריכים שירות אחזקה לעסק שלכם, בין אם זה תלייה של מסכים, פירוק והרכבה של ציוד או כל דבר אחר שמתקלקל ומצריך איש מקצוע, הייתם מבזבזים זמן יקר על חיפושים,  ולפעמים מעסיקים איש אחזקה קבוע שנותר ללא עבודה בגלל שאין כל כך הרבה דברים לביצוע – אנו מציעים לכם להיות עם ולהרגיש בלי ובשתי מילים: אב-בית.
קצת עלינו
כבר למעלה משני עשורים, שאנחנו באב-בית מתמחים במתן שירותי אחזקה לבעלי משרדים ועסקים. המוניטין והקשרים שצברנו במהלך השנים אפשרו לנו ליצור מאגר מובחר של אנשי תחזוקה מקצועיים, אמינים ומסורים, העובדים איתנו ונותנים שירות ללקוחות שלנו.

5 יתרונות בעבודה איתנו:

  • חיסכון משמעותי בעלויות העבודה איתנו היא באמצעות תשלום לפי זמן עבודה נטו בלבד, אין לכם הוצאות סוציאליות או תנאי העסקה. להוסיף איך יבוצע- מרימים טלפון או שולחים מייל עם רשימת התקלות של הפרק ואיש האחזקה שלכם בדרך למשרד.
  • מאגר שלם של אנשי מקצוע מנוסים ויועצים מובילים איתנו אין סיכוי שתתקעו ללא מענה, ולא רק שהמענה יהיה מידי וזמין הוא גם יהיה תחת בניהול שלנו 
  • מנהל אחזקה צמוד – מרגע שנתחיל לעבוד יחד, יהיה לכם מענה אישי של מנהל האחזקה הצמוד שלנו שילווה אתכם בכל צורך ויהיה במעקב אחרי תקלות, משימות, ובדיקת המערכות.
  •  מוקד אנושי 24/7 חשוב לנו מאוד שתרגישו שיש לכם מענה לכל צורך, לשם כך יש לנו מוקד אנושי, הייתי מוריד את המילים בוט וכותב: …אנושי במגוון אמצעי תקשורת שיאפשרו לכם להתנהל מולו בכל שאלה שעולה (לא בוט ולא צ'ט) שיאפשר לכם להתנהל מולו בכל שאלה ועניין

שקט נפשי – השירות שלנו נותן לכם שקט. אין לכם יותר צורך לחפש אנשי מקצוע, לרדוף אחריהם או להתאכזב מרמת הביצוע מעכשיו האחריות עלינו.

בנק שעות שחוסך לכם יותר

אנחנו מאמינים בכנות ובשקיפות, ובדיוק לשם כך אנחנו עובדים עם בנק שעות, המאפשר לכם לא לשלם עבור מה שלא נעשה. אם לצורך העניין רכשתם 20 שעות בחודש, ועכשיו נזקקתם להרכבה של מסך לד במשרד, בעולם של לפני אב-בית הייתם משלמים על ההתקנה ולא משנה כמה זמן היא לקחה, אצלנו אם העבודה לקחה 45 דקות, אז ירדו לכם 45 דקות מבנק השעות, לא דקה יותר.
שימו לב – השיטה הזאת מאפשרת לכם חיסכון משמעותי ובקרה על הוצאות

מוקד 24/7

המוקד של אב-בית נותן מענה אנושי זמין 24/7 לכל פנייה, ומספק פתרון מיידי ומקצועי לכל קריאת שירות באמצעות עובדי החברה בלבד (לא מוקד חיצוני). תוכלו לפתוח קריאה בטלפון, דרך האתר או באמצעות מערכת לקוחות ייחודית. אנחנו מתחייבים לטפל בפניות ביעילות ובמהירות.

מה אתם מקבלים?

חברת אב-בית בעסקים דואגת לאיש האחזקה המושלם עבורכם. אנחנו כבר בדקנו ובחרנו בפינצטה את המקצוענים שאפשר לסמוך עליהם. נביא עד אליכם שירות אישי ומקצועי בליווי מנהלי עבודה ומעטפת שירותים של בעלי המקצוע הכי טובים, בזמינות מיידית ושקיפות מלאה לניהול תקציבי נכון לאורך זמן. אנחנו נבנה לכם תקציב אחזקה מדויק שמותאם לעסק שלכם, ואתם תרוויחו עבודה יעילה מול גורם אחד עם חסכון בעלויות ודוחות תקופתיים שישמרו אתכם מעודכנים ועם האצבע על הדופק.

שירות משתלם לטווח הרחוק 

היתרון הגדול ביותר של השירות שלנו הוא החיסכון והראש השקט שתקבלו לטווח הקרוב כמובן, ובעיקר לטווח הרחוק. דאגנו עבורכם לחבילות שירות מותאמות שנועדו כמובן כדי להעניק לכם את השירות האיכותי ביותר. אנחנו עושים הכל כדי שלקוחותינו יוכלו לדעת שהנכס מנוהל ומטופל כראוי, גם אם אתם גרים בחו"ל או במרחק רב מהנכס. 

 

אנו מזמינים אתכם להצטרף לשירות שלנו וליהנות מסל שירותים איכותי, חסכוני ומקצועי! 

מאמרים

איש אחזקה למשרד

איש אחזקה למשרד

איש אחזקה למשרד - השירות המקצועי והיעיל של אב-בית במשרדים ובמבני עסקים, אחד הגורמים החשובים ביותר...

קראו עוד
שיפוץ משרד

שיפוץ משרד

חברת אב-בית: שיפוץ משרדים לעסקים במקצועיות ואיכות שיפוץ משרד הוא פרויקט חשוב שדורש תכנון מקיף,...

קראו עוד