התחדשות עירונית

"אב-בית, התחדשות עירונית", היא חלק אינטגרלי מחברת אב בית חברה ותיקה בתחום ניהול נכסים ובתים משותפים.

אב בית התחדשות עירונית מעניקה סיוע לבעלי דירות לניצול ומקסום זכויותיהם במסגרת התחדשות עירונית ובפרט במסגרת תמ"א 38 ופינוי בינוי.

מה שעומד לנגד עינינו הוא להוות חלק אינטגרלי בתהליך ומטעם בעלי הדירות ולדאוג לאינטרסים שלהם תוך מקסום ערך הנכסים אותם אנו מנהלים מול כל הגורמים הרלוונטיים בכל שלבי התהליך, וזאת ללא עלות מצד הדיירים.

תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה, במסגרת הפרוייקט הדיירים מרוויחים את שדרוג והעלאת ערך הנכס וללא עלות מצידם, ע"י הוספת ממ"דים, מעלית, שיפוץ חזית, חידוש מערכות חשמל ואינסטלציה ציבוריות ועוד, למעשה המוצר הסופי הוא בניין מחודש וחזק יותר כשלעיתים מדובר בבנין חדש לגמרי.

לקוחותינו כבעלי דירות נהנים מהליווי המקצועי לאורך כל התהליך בכל ההיבטים הנדרשים בפרויקט מעין זה כולל גיבוש הדיירים לקבלת הצעה וטיפול בסרבנים, היבטים תכנוניים, משפטיים, רשויות ועוד וכן מול היזם המוצע לפרויקט ודואגים לאינטרסים של הדיירים בקבלת התמורה האופטימלית בכל פרויקט – האינטרס של הדיירים הוא האינטרס שלנו לאורך זמן.

הבעיות שלכם הן המומחיות שלנו, אנו מאמינים שלכל בעיה ישנו פתרון – ע"י ליווי רציף מבטיחים את היתכנות והתממשות הפרויקט, בסופו של דבר האינטרס שלנו ושלכם כדיירים הוא להביא לכדי ביצוע וסיום הפרויקט בהצלחה, וכל זאת תוך ריכוז תשומת הלב בדיירים, בשקיפות וזמינות מלאה, למענה לכל שאלה שתעלה בשלבי הפרוייקט השונים.

מדובר על שירות לבעלי דירות ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם כבעלי דירות.

אנו מקצועיים ומכירים היטב את השוק, אנו עומדים בקשר רציף עם גורמים משפטיים, מתכננים, פיננסיים ועוד המתמחים בתחום.
אנו עובדים עם מספר מאוד מצומצם של יזמים אשר נבחנו בקפידה ובעלי איתנות פיננסית וניסיון מוכח בתחום, דבר המבטיח את מימון כל שלבי הפרויקט תוך עמידה בלוח זמנים קצר ככל הניתן עד להצלחה מובטחת של הפרויקט, וזאת לשקט הנפשי שלך כבעל דירה.

"אב-בית התחדשות עירונית" הוקמה כחלק מהחזון של אב בית במתן שירותים לבעלי דירות ודיירים למימוש זכויותיהם בשדרוג והשבחת ערכי הנכסים שלהם.

לקבלת ייעוץ ראשוני בתחום, ללא עלות וללא התחייבות, השאר פרטים ונציג בחברתינו המתמחה בתחום תמ"א 38 והתחדשות עירונית יחזור אליך במהרה