""
:

חברות ניהול ועד בית

חברות ניהול ועד בית מטפלות באופן שוטף בשטחי הבניין ובמערכותיו. כל אחת חותמת על הסכם ניהול מסודר עם בעלי הנכסים, מנהליהם או וועדי הבית המשותף לטיפול בכל מה שקשור לתחזוקת ואחזקת הבית. מדובר על ניקיון, גינון, שמירה ומודיעין במגדלי משרדים וכדומה. בנוסף, ביצוע פרויקטים להקמת ושדרוג מערכות ואלמנטים אחרים נדרשים. חברת "אב – בית" אמויאל אחזקות פועלת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

חברת ניהול ועד בית מחירים

חברות ניהול ועד בית משתמשות בכספי וועד הבית של הדיירים לביצוע המשימות השוטפות. היא גובה אותם בעצמה. כאשר נדרשים פרויקטים נוספים עתירי הוצאות היא מבקשת תקציב נוסף. רק לאחר שיש את הסכומים בידיה היא מוציאה אותם אל הפועל. כך במקרה של שיפוץ, צביעה כללית, הקמה או חידוש הגינות, הקמת פרגולות וכיוצא בזה. ניהול בתים משותפים, בנייני משרדים ואתרים מהסוג הזה  נחשב למורכב מאוד. בניין מצויד במערכות מרכזיות רבות כמו: חשמל,  תקשורת, אינסטלציה ועוד. במבנים גדולים קיימות גם מערכות פינוי אשפה מרכזית, מערכות כיבוי אש, משאבות להגברת לחץ ומתקנים אחרים. יש צורך לבדוק אותם על בסיס שוטף, להשגיח עליהם, לתחזקם, ובעת הצורך, לתקנם. חברת הניהול מתאימה עצמה לכל מבנה ספציפית ומתאימה עבורו את חבילת השירות המותאמת לצרכיו. 

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

העבודות הללו נעשות באמצעות עובדיה ו/או קבלני משנה המתמחים במתן שירותים ספציפיים. היתרון האדיר הוא בכך שניהול מקצועי ואחראי תורם רבות למניעת בלאי ושומר היטב ולטווח ארוך על כל המערכות. בנוסף לכך, חברת ניהול ואחזקה מספקת פתרונות למקרים דחופים דוגמת: הצפות, קצרי חשמל, מפגעי אינסטלציה ועוד. היא מדווחת בשוטף על פעילותה.

חברה חיצונית לניהול ועד בית

חברת "אב – בית" אמויאל אחזקות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ומסור. לכל בניין או מספר בנינים יוצמד מנהל מטעמה לניהול כל המשימות. כך יש כתובת אחת המגיבה במהירות לכל בקשה ובעיה.  מנהלי החברה ועובדיה המומחים הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות למבנים מסוגים שונים. הוא ניתן במחירים נוחים. מנהלי החברה ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח.

ועד בית חיצוני

ניהול ועד בית נחשב למשימה מורכבת הדורשת ידע רב. מדובר על בתים משותפים, מגדלי משרדים, מרכזים מסחריים, בנייני הייטק ועוד. הרצון והצורך הינם לשמור על רמת שירות גבוהה לדיירים ולשוהים במבנים. מדובר על טיפולים שוטפים יום יומיים ומשימות מוגדרות אחרות להקמה, שדרוג ותחזוקה מיטבית. חברת "אב – בית" אמויאל אחזקות פעילה תחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ניהול ועד הבית

ניהול ועד בית נעשה תחת הסכם הנחתם מול וועד הבית, בעל הנכס או מנהלו בפועל. ההסכם אומר כי החברה המנהלת גובה את מיסי הוועד החודשיים בעצמה ומנצלת אותם לעבודות השונות. כך לניקיון, גינון, שמירה ומודיעין בבנייני משרדים ועוד. בנוסף, היא אמורה לבצע תחזוקה שוטפת לכל המערכות הקיימות, לבצע פרויקטים תקופתיים כמו צביעה, שיפוצים, הקמת גינות וכדומה. פרויקטים אלו נעשים על ידי תקציב נוסף ועם כספים הנגבים לצרכים אלו. בכל בניין יש מערכות חשמל, אינסטלציה, תקשורת ועוד. באחרים, גדולים יותר, יש מערכות מיזוג אוויר מבוססים על צ'ילרים, משאבות להגברת לחץ, מערכות פינוי אשפה מרכזיות, מערכות להתראה וכיבוי שריפות, מעליות ומערכות אלקטרו מכאניות אחרות ועוד. הצורך הוא בבדיקתם על בסיס שוטף וטיפול בהם לפי הצורך. החברה מנהלת את כל המערכות עם תכנת ניהול ממוחשבת מתאימה ומדווחת על פעילותה לנציג ועד הבית. הכול בשקיפות מרבית.

עלות חברת ניהול ועד בית

העבודות מתבצעות על ידי עובדי החברה ו/או קבלני חוץ אשר מוסמכים לטפל בכל המערכות המורכבות. החברה ממנה מנהל מטעמה לבניין אחד או מספר בניינים אשר תפקידו הוא להוציא לפועל את כל המשימות המוגדרות בהסכם. הוא ישמש כתובת ראשונית לכל בקשה והערה ויפעל לטובת שמירת איכות החיים במקום.

ניהול ועד בית מחיר

חברת "אב – בית" אמויאל אחזקות הינה בעלת מוניטין בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות ניתן במחירים נוחים הנקבעים על פי רמת השירות הנדרשת. הנהלת החברה הינה בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות למבנים מורכבים באזורים שונים. הם ישמחו להעמיד את התשתית ואת כישורי עובדיהם לכל לקוח נזקק – חדש או וותיק.

ועד בית חברת ניהול

ועד בית חיצוני או חברת ניהול מקצועית נשכרים לטיפול בבניין לטובת דייריו. מדובר על בנייני מגורים פרטיים, מבנים מסחריים, ציבוריים ואחרים. היכולת של החברה לנהל את המבנים היטב נובעת מהתשתית הקיימת ברשותה הכוללת צוות מנהלים ועובדים מוכשרים ומקצועיים, תוכנת ניהול חדשנית המותאמת לשליטה ולפיקוח על כל התחום וכן, קבלנים עצמאיים העובדים במיקור חוץ. כל אחד מהם בעל הסמכה ויכולת לטפל בכל המערכות הקיימות בבניין. חברת "אב – בית" אמויאל אחזקות פעילה בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

חברת ניהול בניין קטן

ועד בית חיצוני מקבל את המנדט לפעילותו מהנהלת הבניין, וועד הבית שלו, בעלי הנכס וכדומה. בכל מבנה כזה ניתן למצוא מערכות בסיסיות של חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מעליות שירות וכדומה. במבנים חדשניים ומאובזרים יותר יש גם מערכות לגילוי, התראה וכיבוי אש, משאבות לחץ, מפוחים, מערכות מיזוג אוויר מבוססות צ'ילרים, מערכות לפינוי אשפה מרכזיות, מצלמות פנימיות והיקפיות ועוד. כל המעליות ומערכות אחרות, למשל, חייבות בביקורת תקופתית, בתחזוקה שוטפת ובתיקונים נדרשים. חברת הניהול דואגת גם למטלות יום יומיות כמו: ניקיון, גינון, מודיעין בכניסה לבניין משרדים, שמירה על מתחם, אם עולה  הצורך ועוד. כל אלו על בסיס יומי. ההסכם מול חברת הניהול הינו, לרוב, רב שנתי ונכללים בו כל ההסכמות המקובלות על שני הצדדים. החברה גובה את הכספים החודשיים השוטפים ומשתמשת בהם לצרכים הקבועים.

חברת אחזקה וניהול מבנים

אלו מתבצעים כאשר עולה הצורך בהשקעה חד פעמית עבור שדרוג מערכות, צביעה, שיפוץ, איטום גג, הקמת גינה חדשה, הקמת פרגולה נדרשת ועוד, תקבל החברה את הסכמת הנהלת המבנה או נציגותו ותגייס את הכספים הנדרשים. לאחר מכן, תוציא אל הפועל את העבודה, לרוב על ידי קבלנים חיצוניים.

שירות מקצועי

חברת "אב – בית" אמויאל אחזקות הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירותים בנושא. היא רואה את טובת הדיירים ובעלי הבניין ומדווחת להנהלתו באופן שוטף ובשקיפות על כל הפעילות. מנהליה הינם בעלי ניסיון עשיר בתחום אותו יתרגמו לאיכות חיי הדיירים. הם ישמחו להעמיד את התשתית לכל לקוח נוסף.