ועד בית חיצוני הוא ארגון המתמחה בעולם ניהול הבניינים ממקור ראשון, ויודע למפות היטב את הצרכים השונים של כל בניין ובניין היטב בזכות שנים של ניסיון.

ועד בית חיצוני מסייע לתווך בין דיירי הבניין למוסדות המדינה השונים, אנשי התחזוקה והתפעול ואף התיקון והשיפוץ במקרה הצורך. במקרה של תקלה בהולה, כל שעל הדיירים לעשות הוא לדווח עליה לוועד הבית החיצוני, ולקבל פתרון מהיר ונכון יותר לבעיה ללא דאגות.

תחומי האחריות של ועד בית חיצוני

כאשר דיירי הבניין בוחרים בוועד בית חיצוני שהוא מהימן ובעל ותק בתחום, הם מטילים עליו את כל הסמכויות והחובות שהיו מוטלות על הוועד הפנימי בבניין.

סמכויות וחובות אלו כוללות בין היתר את התחזוקה הקבועה של הבניין: הניקיון, הגינון, הצביעה, עריכת ביקורת למעלית ועוד. על ועד הבית החיצוני להקפיד ולשמור על הנראות והאיכות של המבנה מידי שנה בשנה, וזאת תוך שמירה על תקשורת מלאה ושקופה מול דיירי הבניין.

במידה והבניין עובר שיפוץ, פינוי בינוי או תמ"א 38, חברת הוועד החיצוני מתנהלת מול מוסדות המדינה והגורמים השונים, ומסייעת להביא לביצוע של תהליך חלק שנוח לכל הצדדים, ובו כולם מודעים למתרחש שלב אחר שלב.

כאשר מתעוררת תקלה בנכס, כל שעל הדיירים לעשות הוא לדווח על התקלה באמצעות אפליקציה ייעודית, והוועד החיצוני כבר דואג לכל השאר. החברה מאתרת את אנשי המקצועי הטובים, האמינים והמשתלמים ביותר עבור העבודה ומפקחת על אופן הביצוע של התהליך מראשיתו ועד סופו.

יתרונותיו של ועד בית חיצוני

ועד בית חיצוני הוא כשמו כן הוא – ארגון מנוסה וחיצוני, שבזכות זאת מציע שפע של יתרונות לדיירי הבניין.

ועד שמבין עניין – חברת ועד בית חיצוני מכירה את עולם הנדל"ן והבניין מכל כיוון, ויודעת כיצד לנהל תהליכי שיפוץ, תמ"א 38, בניית מעליות ותיקונים שונים במהירות וביעילות, תוך שמירה על התקציב וקבלת התוצאה הרצויה בסיום של כל פרויקט. במידה והדיירים חשים כי נעשה עוול בנושא מסוים, כל שיש לעשות הוא להודיע לחברת הניהול, והיא כבר תעביר את הביקורת דרך הערוצים המתאימים, לתקן ולפצות עליה.

ועד חסכני – מאחר והוועד החיצוני עובד עם אנשי מקצוע כמו אינסטלטורים, חשמלאים, עורכי דין וגורמי מדינה דרך קבע, הוא יודע כיצד להביא לפתרונות המשתלמים ביותר בכל מקרה של תקלה או בעיה, ועל ידי כך לחסוך לדיירי הבניין הרבה מאוד כסף בטווח הארוך.

ועד ממוקד ומחושב – מאחר ותפקידו העיקרי של ועד הבית החיצוני הוא לנהל את המתרחש מבחינה תפעולית, פיננסית, אסתטית, לוגיסטית וחוקית, כל דייר ודייר יכול לישון טוב בלילה בידיעה כי הבניין מתנהל כיאות ובשבע עיניים. ועד הבית החיצוני מכיר היטב את אופן ההתנהלות הנכון של כל מבנה, פרטי או מסחרי, ומכין תקציב המותאם לצרכיו הכולל מחשבה על עתיד המבנה והכנה של קרן לימים גשומים אשר המסייעים לשמור על התקציב בעינו שנה אחר שנה.

ועד נייטרלי – בבניינים גדולים ומרובי דיירים, מן ההיגיון שלעיתים יתעוררו מחלוקות וסכסוכים, שלא בהכרח פשוט לפתור ללא גורם מגשר ומקצועי. חברה של ועד בית חיצוני מבינה היטב מהי האפשרות הטובה ביותר עבור הבניין, מתוך ניסיון מרובה שנים והבנה מעמיקה בתחום. על ידי כך, כל מחלוקת המובאת מול ועד הבית החיצוני זוכה לפתרון איכותי והוגן, המושתת על עובדות בשטח.

ועד בית חיצוני הוא ארגון המסייע להפוך את חייהם של הדיירים לפשוטים יותר, בכך שהוא לוקח על עצמו את כל תחומי האחריות והסמכות בבניין, ומספק להם פתרונות מבוססי מקצועיות, ידע וניסיון בתחום בכל מקרה של תקלה או בעיה.

הדרך הטובה ביותר להתנהל עם ועד בית חיצוני?

חברות ניהול ועד בית

תמו הימים בהם דיירי הבניין מיהרו להתנדב לקבל עליהם את תיק ניהול ועד הבית. כיום כאשר לכולנו יש מעט מאוד זמן איש אינו מעוניין לשמש גזבר ולדפוק על דלתות של שכנים סרבני תשלום. חברות ניהול ועד בית מציעות לכם פתרון מצוין. ניהול מקצועי של בנייני מבטיח ניקיון שוטף, תחזוקה מוקפדת, גינון ושירותים נוספים. אתם מעבירים את תשלום דמי ועד הבית אל חברת ניהול ומקבלים דרכה שירות מלא ומקיף. חברת אב-בית מאפשרת לכם לקבל את כל שירותי התחזוקה הדרושים לבניין במקום אחד. עם חברת אב-בית אתם נהנים מבניין נקי ומתוחזק, מעלים את ערך הנכס וחוסכים זמן.

הסכם העסקת חברות ניהול ועד בית

התחלת העבודה מותנית כמובן בחתימה על הסכם עבודה. כמו כל הסכם אחר גם כאן סעיפי החוזה יקבעו לכם גם זכויות וגם חובות. חשוב להבין היטב את ההסכם כולו ולחתום עליו רק כאשר אתם בטוחים שבחרתם חברת ניהול אמינה ומקצועית. על חוזה ההתקשרות לכלול מפרט טכני של כל השירותים שהחברה מתחייבת לספק כולל מחירים, תדירות וזמנים. אל תשכחו לכלול בחוזה אפשרות להפסקת ההתקשרות במקרה של חוסר שביעות רצון או אי עמידה בהסכם.

אלו סמכויות כדאי לתת לחברת הניהול?

במעמד העסקת חברת ניהול אתם בוחרים את האם להשאיר את הכוח בידיים של נציגים מטעם הבניין או להעביר סמכות מלאה אל חברת הניהול. חברות ניהול ועד בית יכולות לשמש קבלן משנה בלבד בעוד קבלת ההחלטות וכל הניהול הכספי נשאר בידיים שלכם. אפשרות נוספת (האופציה הפופולריות יותר) היא הענקת סמכות מלאה לניהול הבניין לחברת הניהול. חברות ניהול ועד בית שמקבלות על עצמן סמכויות ניהול מלאות נדרשות למצוא פתרון למקרים של סרבנות תשלום. אתם מחליטים כמה מעורבים תרצו להיות בניהול הבניין וקבלת ההחלטות.

איזו חברת ועד בית מתאימה לכל בניין?

על מנת לבחור נכון יש להגדיר תחילה צרכים, ציפיות ותקציב. עליכם לערוך רשימה של כל צורכי התחזוקה והניהול בהווה ועוד רשימה של כל הפעולות שתרצו לבצע בעתיד במטרה לשפר את איכות החיים ולהעלות את ערך הדירות. כעת כאשר אתם יודעים מה נחוץ לכם ומה תרצו לקבל, חייגו אל חברת אב-בית להתייעצות, קבלת הצעת מחיר ותיאום פגישת היכרות.

היתרון הראשי של חברת ניהול ועד בית

חברת ניהול בניינים משתמשת בתוכנת ניהול חדשנית המותאמת לשליטה ולפיקוח על כל הנושא, וכן, מעסיקה קבלנים עצמאיים העובדים במיקור חוץ. כל אחד מהם בעל הסמכה ויכולת לטפל בכל המערכות הקיימות בבניין. בכל מבנה כזה ניתן למצוא מערכות חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מעליות שירות וכדומה. מבנים גדולים בשטח הינם, לרוב, מאובזרים יותר יש גם מערכות לגילוי, התראה וכיבוי אש, משאבות לחץ, מפוחים, מערכות מיזוג אוויר מרכזיות, מערכות לפינוי אשפה מרכזיות, מצלמות פנימיות והיקפיות ועוד. כל מערכת כזאת חייבת בתחזוקה שוטפת ולתיקונים נדרשים. מעליות, לדוגמא, חייבות בביקורת שנתית לאישור תקינותן. חברת הניהול דואגת גם למטלות יום יומיות כמו: ניקיון, גינון, מודיעין (בדרך כלל בכניסה לבניין משרדים), שמירה – במידת  הצורך ועוד.

איך ועד בית חיצוני יעזור לכם בניהול הנכס?‎

ניהול הבניין הפך לעסק מסובך? מחפשים חברת אחזקת בניינים? חברת אב-בית מציעה שירותי ועד בית חיצוני עם מענה מלא לכל דרישות התחזוקה של הבניין כולל גביית כספים. חברת אב-בית מנהלת את העבודה מול הספקים, דואגת להשיג בעבורכם את המחירים הכי טובים, ממנה מנהל קבוע לכל בניין, משתמשת בציוד חדיש, מקדישה מחשבה לשיפור ושדרוג סביבת המגורים שלכם. חברת אב-בית מקפידה על סביבת מגורים בטיחותית, נעימה ומרשימה. שנים רבות של ניסיון וצוות מסור מבטיחים לכם בחברת אב-בית מענה מלא וניהול ברמה גבוהה.

ועד בית חיצוני במגדלי יוקרה

בשנים האחרונות מגדלי יוקרה הפכו למילה נרדפת לאיכות חיים. יותר ויותר ישראלים מחליפים את דירות המגורים הישנות שלהם בדירת יוקרה במגדל מפואר עם עשרות קומות ודירות. אלו הם מגדלים חדישים שמציעים רמת חיים גבוהה. מגדלי יוקרה דורשים תחזוקה שוטפת מסביב לשעון ובהתאם הם מנוהלים על ידי חברות אחזקה במתכונת של ועד בית חיצוני. חברת אחזקה הכרחית במגדלי מגורים עם חניון תת קרקעי, לובי, מערכת כיבוי אש, מערכת דחיסת אשפה, כמה מעליות, ציוד אבטחה. ככל שהרכוש המשותף של בעלי הדירות יותר גדול כך נדרשת גם עבודת תחזוקה רבה יותר. רק לחברות ניהול מקצועיות יש את היכולת לתת מענה מידי לכל דרישות התחזוקה השוטפות של הבניין.

4 תחומי אחריות עיקריים של חברות ניהול בניינים
  • גבייה של תשלומים מכל בעלי הדירות והדיירים.
  • פיקוח על בעלי מקצוע שמבצעים עבודות ניקיון, גינון ותחזוקה בבניין.
  • ביצוע עבודות ניקיון, שיפוצים קלים, גינון, טיפולים למעלית.
  • ניהול כספי ועד הבית תוך הצגת דוחות ומאזנים לנציגי הבניין.

רגע לפני שאתם חותמים על הסכם עם כל חברת ועד בית חיצוני חשוב לוודא שתקבלו מענה לכל הצרכים שלכם עם דגש על 4 הסעיפים הנ"ל. אחריות של חברת ועד בית חיצוני על גביית התשלומים מונעת סכסוכים בין דיירים על נושאי כספים. עם חברת ניהול מקצועית הבניין יהיה נקי ואתם לא תצטרכו עוד לדאוג להעסקת עובדי ניקיון ושאר בעלי מקצוע. בכל בקשה או בעיה שקשורה לתחזוקת הבניין, כל שיהיה עליכם לעשות זה לחייג אל הנציג של חברת אב-בית. אין לכם עדיין חברת ניהול לבניין? חייגו עכשיו את חברת אב-בית לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

חברה לניהול ועד בית

חברת "אב – בית" אמויאל אחזקות הינה בעלת מוניטין ומומלץ לבקש ולקבל את שירותיה הנאמנים. היא תבצע את כל המטלות היטב ותתנהל בשקיפות מרבית מול בעלי הנכסים או נציגיהם. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים ממתן שירותיהם בפריסה ארצית למגוון רחב של נכסים. הם יידעו לנהל היטב כל נכס לטובת שיפור איכות החיים של דייריו.

מחפשים חברה לניהול בתים משותפים שתעשה לכם חיים קלים? מוזמנים ליצור קשר בטופס או במייל הבא: office@av-bait.co.il