בעידן הטכנולוגי של המאה ה- 21 ניתן לנהל כמעט כל תהליך בתצורה דיגיטלית לחלוטין – ואפילו את ועד הבית. כשוועד הבית בוחר לשים את מבטחו בידיים של חברה המתמחה בניהול ואחזקת בתים משותפים, לרוב מתבטל הצורך בוועד בית פנימי פעיל וניתן לקבל מידע, משוב ומענה כמעט לכל שאלה או בעיה באמצעות תוכנה לניהול ועד בית. התוכנה המתקדמת מאפשרת לבצע מגוון של פעולות בקלות ובנוחות, ומציגה את כל המידע והפעולות שמבצעת חברת האחזקה וניהול המבנים בשקיפות מלאה, בכדי להבטיח אמון מלא בין שני הצדדים.

 

מהי תוכנה לניהול ועד בית?

 

תוכנה לניהול ועד בית היא לרוב אפליקציה ייעודית שניתן להתקין בכל סמארטפון דרך Google Play או ה- iStore. האפליקציה מחוברת באופן ישיר לחברת ניהול הבתים המשותפים שלכם, כך שיהיה ניתן לשמור עמה על קשר 24/7.

המערכת מנטרלת את הצורך בתקשורת טלפונית או פרונטלית שוטפת עם דיירי הבניין, ומאפשרת להעביר מידע בקלות בין הדיירים והחברה בשקיפות מלאה דרך האפליקציה. התוכנה הנוחה לשימוש אף מאפשרת לכל דייר לדווח על תקלה המתעוררת בבניין, ולקבל מידע באשר לתיקונים או לעבודות תחזוקה המתנהלות במבנה בכל עת.

המערכת אף עוקבת אחר תשלומי השכנים ומאפשרת תשלום ועד בית בכרטיס אשראי וללא כאבי ראש. במידה ואחד מן הדיירים עדיין לא שילם דמי ועד, כל שיש לעשות הוא להתחבר לאפליקציה ולעשות זאת בלחיצת כפתור.

 

 

 

מגוון פיצ'רים בתוכנה אחת

 

תוכנה לניהול ועד בית מאפשרת לכל הדיירים להתנהל בשקיפות מלאה ולבצע פעולות מורכבות בקלות.

הצבעה מרחוק – במידה ועולה סוגיה לדיון ועד הבית וחלק מן הדיירים בחו"ל או אינם יכולים להיות נוכחים, ניתן לאפשר להם לבצע את ההצבעה בקלות דרך האפליקציה.

קבלת התראות – כשיש תוכנה לניהול ועד בית אין שום דאגות, משום שהיא מקפידה לשלוח התראות בנוגע לכל טיפול אחזקה או תשלום שעל הדיירים לבצע לבניין.

דיווח פשוט על תקלות – במידה ונתקלתם בתקלה בבניין או בחלל משותף במבנה, כל שיש לעשות הוא לפתוח קריאה מול חברת ניהול הבתים המשותפים ותוך מספר שעות, החברה מוצאת את איש המקצוע המתאים ודואגת לטפל בתקלה. בתום תהליך הטיפול, כל הדיירים מקבלים הודעה באשר לתיקון המלא של התקלה, וכי ניתן לשוב לשגרה.

תשלום באשראי – תוכנה לניהול ועד בית מאפשרת לבצע כל תשלום בקלות באמצעות האשראי, ללא צורך לאתר גורם אחראי או להוציא מזומנים.

 

 

היתרונות בתוכנה לניהול ועד בית

תוכנה לניהול ועד בית מסייעת להקל על כל דיירי הבניין על ידי יצירה של מעטפת של שירותים הנוחה לשימוש, ומאפשרת לבצע מגוון של פעולות בקליק אחד בלבד.

המערכת מתווכת בקלות בין חברת ניהול הבתים המשותפים ובין דיירי הבניין, ומאפשרת להציג את כל המידע וכל הפעולות המבוצעות על ידי החברה בשקיפות מלאה מול כל הדיירים, כדי להבטיח שכל פסיק ונקודה במקום וכי החברה פועלת בהתאם לציפיות ולרצונות של דיירי הבניין.

כאשר מתעוררת תקלה או קיים צורך בטיפול שגרתי למעלית, למבנה עצמו או למכשיר בחלל משותף כל דיירי הבניין מקבלים התראה בדבר, ועל ידי כך נמנעות הפתעות לא נעימות הפוגעות בשגרת היומיום.

האפליקציה אף מוודאת שלכל דייר ודייר יהיה קול בבניין 24/7, על ידי הודעה על הצבעות חשובות ועריכתן באופן דיגיטלי, כך שכל דייר יכול להצביע ולהשפיע מכל מקום ובכל עת.

תוכנה לניהול ועד בית היא בהחלט המילה הטכנולוגית האחרונה בארגון ותפעול מבנים, ומביאה למהלך פעילות נוח ושקט, שבו כל הדיירים תמיד מעודכנים ויכולים להיות אקטיביים במתרחש בבניין בכל עת בקלות ובלחיצת כפתור.

 

 

מחפשים חברה לניהול נכסים שתעשה לכם חיים קלים? מוזמנים ליצור קשר בטופס או במייל הבא: office@av-bait.co.il