שירותי אחזקת מבנים מטרתם לסייע ולעשות לדיירי הבניין חיים קלים, בעודם מתמודדים מול ניהול של מבנה מגורים בשוטף מידי יום ויחד עם מצבים חדשים או משתנים, או אירועים קיצוניים המצריכים הבנה מעמיקה בתחום כמו שיפוצים או תמ"א 38.

 

מבנים פרטיים גדולים ורבי קומות, מבנים מסחריים או אפילו מבנים שעוברים תהליכי שיפוץ ושינוי מאסיביים, כולם מרוויחים משמעותית כאשר הם תחת הפיקוח הנכון. חברות המספקות שירותי אחזקת מבנים מכירות היטב את עולמות הנדל"ן והמשפט, ויודעות כיצד לספק פתרונות יצירתיים למגוון של קשיים, ואף לסייע ולהניע פרויקטים קדימה מראשיתם ועד לסיומם.

 

מה מספקים שירותי אחזקת מבנים?

 

שירותי אחזקת מבנים מטרתם לספק לדיירי הבניין שקט ושלווה במספר חזיתות:

  • בשגרה – שירותי אחזקת מבנים מבטיחים שהבניין תמיד יהיה נקי ומסודר מבפנים ומבחוץ, שצורכי האחזקה של המבנה עצמו ולרבות המעלית, מערכות הביוב והחשמל מסופקים במלואם ושכל שירותי הבניין, לרבות יכולת השימוש במתקנים, בתאורה או ברחצה בבריכה, מתקיימים 24/7 ופתוחים עבור כל הדיירים.
  • במקרה של תקלה – חברות המספקות שירותי אחזקת מבנים פועלות דרך קבע מול אנשי התחזוקה המקצועיים והמהימנים ביותר. כאשר מתעוררת תקלה, כל שעל דיירי הבניין לעשות הוא לדווח על הדבר באמצעות אפליקציה ייעודית, והחברה מיד מקפידה להזמין את איש המקצוע המתאים. תהליך הטיפול מתבצע במהירות האפשרית ותחת פיקוח חברת שירותי אחזקת המבנים, עד לאישור מלא מצד דיירי הבניין כי התקלה טופלה במלואה וכי ניתן לשוב לשגרה.
  • במקרה של שיפוץ, תמ"א 38 או תוספת לבניין – שירותי אחזקת מבנים מתמחים בהבאת תהליכי שיפוץ מבנים לסיומם על הצד הטוב ביותר מתוך שנים של התעסקות במיני שיפוצים, התנהלות מול הגורמים המדיניים והמקצועיים השונים והיכרות מעמיקה עם הפרוצדורות והמסמכים שיש להמציא כדי להניע כל פרויקט קדימה. החברה דואגת לפנות אל הגורמים המתאימים ולבסס תוכנית עבודה מסודרת, המושתתת על שנים של ניסון. בשלבים הבאים, החברה מסייעת להביא את התוכנית לביצוע שלב אחר שלב עד לסיום המיוחל של הפרויקט, תחת אישורם של דיירי הבניין.

שירותי אחזקת מבנים אף כוללים תכנון תקציב שנתי של צורכי הבניין, בכדי להבטיח שהמבנה שומר על רווחיו מידי שנה ואף חוסך כספים שיהיה ניתן להקצות בעתיד לפרויקטים שונים לרווחת דיירי הבניין, לרבות שיפוצים או התקנה של מעלית במבנה.

 

למה שירותי אחזקת מבנים?

 

ללא שירותי אחזקת מבנים, דיירי הבניין נותרים לבד בכל החלטה משותפת המתקשרת לבניין, ואחראיים על התכנון והביצוע של צורכי התחזוקה של המבנה 24/7. כתוצאה מכך, עלולים להיווצר חיכוכים בין הדיירים כתוצאה ממחלוקות משתנות, מאחר וכל אחד מן הדיירים מאמין כי אופן ההתנהלות שלו הוא הנכון יותר. פעמים רבות, החלטות מסוג זה נובעות ממקום של ויכוח ובורות ולכן עשויות להיות שגויות ופזיזות, ואף להוביל להשלכות שליליות ולפגוע באיכות הבניין, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מבנית.

חברות מקצועיות לאחזקת מבנים מספקות חבילת שירותים מקיפה המסייעת להפחית משמעותית מן העומס המוטל על דיירי הבניין, להפחית מן המחלוקות העלולות להתעורר מן הדיירים ולהבטיח כי כל החלטה שמתקבלת נעשית כך בשקיפות מלאה מול כל הדיירים ומתוך מחשבה רבה והבנה מעמיקה בנושא, המביאה להחלטה מושכלת.

שירותי אחזקת בתים משותפים מסייעים להבטיח תכנון אסטרטגי חכם ומוקדם של כל צורכי הבניין, גיוס הכספים עבור המימוש של צרכים אלו מכל דיירי הבניין מבעוד מועד וביצוע מדוקדק של כל שלב ושלב בתוכנית הפעולה, תוך מחשבה על חיסכון ועל רווחת הדיירים.

 

מחפשים חברה לניהול נכסים שתעשה לכם חיים קלים? מוזמנים ליצור קשר בטופס או במייל הבא: office@av-bait.co.il