ככל שהשנים עוברות, כך גדל בלאי הנכס: הטיח מתקלף, המדרגות מתפוררות והמעלית "מקרטעת". ליקויים אלו מעידים על כך שהגיע הזמן לשפץ את הבית, ולהשיב אותו לימי השיא והתפארת שלו.

 

חברת ניהול בתים משותפים מסייעת לאשר את תהליך השיפוץ מול כל דיירי הבניין והרשויות השונות, ולפקח על אופן הביצוע שלו מכל כיוון, בכדי להביא למערך פעילות מהיר, יעיל ונטול דאגות. כל שיפוץ או שדרוג של מבנה הבניין מעלה באופן משמעותי את השווי של שלו בטווח הארוך, משפרים את רמת החיים של הדיירים ומבטיחים כי המבנה ימשיך להתקיים במשך שנים רבות.

 

סוגים של שיפוץ בניין משותף

 

שיפוץ בניין משותף הוא מונח מאוד כללי, המתייחס לצורך לשפץ חלק מסוים בבניין כמו את הריצוף בלובי, את המדרגות או את חזית הבניין או לחלופין, להוסיף תוספת חדשה לבניין כמו מרפסת, קומה או אפילו ביתן לגג המשותף.

מהלך השיפוץ משתנה מתהליך לתהליך, אך כולם מצריכים אישור מלא של כל דיירי הבניין, אישור מצד העירייה והוועדה למקרקעין במקרה הצורך וכמובן איתור של בעלי מקצוע מתאימים, לרבות אדריכלים, קבלנים ומתקינים שונים, שיכולים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר.

התהליך המייגע עשוי להימשך חודשים ואף שנים, ופעמים רבות נתקלים באתגרים לאורך הדרך. ועם זאת, בתומו אתם ויתר דיירי הבניין נהנים ממבנה יפה, חזק ויציב יותר, שכיף לגור בו ומשתלם יותר למכור אותו או לשכור בו.

 

שיפוץ בניין משותף עם חברה לניהול בניינים

 

חברה לניהול בניינים מסייעת למבנים מכל הסוגים והמינים לשמור על תקינות, איכות ונראות הבניין. היא אחראית על הנכס מבחינה תפעולית, אסתטית, לוגיסטית, משפטית ואף דואגת לתחזוקה ולתיקון הבעיות השונות הצצות לאורך השנים.

אחת מהבעיות הללו עשויה להיות הצורך בשיפוץ המבנה, כתוצאה מהדלדלות איכות הבניין או מתוך רצון לשדרג את יופיו, יציבותו ורמתו. חברת ניהול בניינים מסייעת לקחת את כל האחריות מידיי הדיירים ובזכות שנים רבות של ניסיון, ידע ומקצועיות, מפתחת אסטרטגיה חכמה לתכנון וביצוע הפרויקט, מביאה את אנשי המקצועי המתאימים, המהימנים והמשתלמים ביותר ומקפידה להביא לאישור תהליך הבנייה מול הגורמים העירוניים והמדיניים, מתוך הבנה מעמיקה של הצרכים והפעולות שיש לבצע כדי להביא לאישור מהיר המעוגן בחוק.

ראשית, החברה פונה לכל דייר ודייר ומוודאת כי השיפוץ הוא משהו שכולם רוצים. לאחר מכן, היא מקפידה לקבל חתימה של כל דייר ודייר ולפנות לעירייה ולמוסדות השונים, בכדי לקבל את האישורים המתאימים לתחילת העבודה. משמהלך העבודה אושר סופית, החברה מזמנת את כל אנשי המקצוע הטובים והמהימנים ביותר בתחומם, וקובעת עמם תהליך עבודה מסודר המושתת על זמנים קונקרטיים ומממש את כל הרצונות והצרכים של דיירי הבניין. בתום הפרויקט, דיירי הבניין מעריכים את שביעות רצונם מאיכות התוצאה ובמידת הצורך, נעשים שינויים ותיקונים בהתאם לציפיות הדיירים.

 

 

היתרונות של שיפוץ בניין משותף

 

שיפוץ בניין משותף מהווה לעיתים תהליך קוסמטי ולעיתים תהליך הכרחי של ממש, שללא ביצועו המבנה עשוי לסבול מבעיות חריפות יותר ולעיתים אף לקרוס. בכדי לשמור על בטיחות כל הדיירים, חשוב לבצע ביקורות תקופתיות בכדי לעמוד על היציבות והחוזק של בסיס המבנה, ולתקן את היסודות במידת הצורך.

מעבר למניעה ממפגע בטיחותי, שיפוץ בניין משותף מבטיח לשפר את רמת החיים של הדיירים ולהנעים את השהייה בחללים המשותפים של המבנה.

הדאגה שיפוץ הבניין המשותף על בסיס קבוע מבטיחה את תקינותו בטווח הארוך ומגדילה משמעותית את מחירו.

שיפוץ בניין משותף יכול להיות תהליך פשוט או סאגה ארוכת שנים. חברה לניהול בתים משותפים מסייעת להתיר את כל הקשרים ולהביא למהלך פעולה נוח ופרקטי, המושתת על אסטרטגיה שהביאה לאינספור שיפוצים נטולי תקלות לאורך השנים. החברה מפקחת על כל תהליך העבודה ומסיימת אותו סופית רק לאחר אישור סופי של דיירי הבניין.

 

מחפשים חברה לניהול בניינים שתעשה לכם חיים קלים? מוזמנים ליצור קשר בטופס או במייל הבא: office@av-bait.co.il