""
:

ניהול בתים משותפים

חברת "אב בית – חברה לניהול נכסים" מציעה לכם וועדי בתים ובעלי נכסים, דרך יעילה, חסכונית ומותאמת אישית לניהול בניינים משותפים, ללא כאב ראש מיותר. 

הזמן והמשאבים הדרושים כיום לניהול בתים משותפים (על כלל הדירות, המשפחות והצרכים השונים הנובעים מכך) מחייבים ידע מקצועי וניסיון שאין לכולם. לכן, מנהלי בתים משותפים רבים החליטו להעביר את המושכות לחברה מקצועית שתחסוך להם זמן יקר, לחצים מיותרים וכסף. כחברה המתמחה למעלה משני עשורים בניהול בנייני מגורים, יש לנו כמה חבילות מעניינות להציע לכם.

ניהול בתים משותפים 4 עקרונות המנחים את השירות שלנו:

  1. השקיפות אצלנו היא ערך עליון – הניסיון הרב שלנו בתחום הנדל"ן וניהול הנכסים לימד אותנו עד כמה חשוב שאתם בעלי הנכסים ו\או וועדי הבית תדעו בדיוק מה קורה בבניין או בנכס, על מה אתם משלמים וכמה. לכן יצרנו מעטפת טכנולוגית וניהולית שתסייע לכם לקבל מידע בזמן, ליצור קשר ולקבל כל מידע שתצטרכו במהירות ויעילות.
  2. זמן הוא כסף, בטח שלאורך זמן – כולנו יודעים שתיקונים, בדיקות ושאר שירותים הקשורים לניהול בתים יכולים להיות מאוד יקרים ולא משתלמים לאורך זמן. לכן, אנחנו עושים את המירב כדי לאפשר ללקוחותינו חיסכון כספי לאורך זמן.
  3. מעמידים לרשותכם מנהלים מקצועיים – לקוחותינו נהנים מליווי אישי ע"י מנהלי נכסים מקצועיים ואדיבים. השילוב בין מעטפת השירות בחבילות השונות שלנו, לבין המענה והליווי האישי, נועד בראש ובראשונה כדי להעניק לכם ראש שקט בכל הנוגע לניהול הנכס ובכלל
  4. שילוב יועצים ובעלי מקצוע  – לצד מנהלי הנכסים שלנו, אנחנו מקפידים להתייעץ ולשלב אנשי מקצוע במידת הצורך – העיקר לתת לכם שירות מעולה.

יש לכם ראש שקט
בשונה מגישות אחרות שאולי נתקלתם בהם אצל אנשי מקצוע וכד', אנחנו ב"אב בית" מאמינים כי תפקידנו הוא לא "למרוח" אתכם, אלא לסייע לכם בניהול הבניין וכאמור – לפתור לכם בעיות בצורה הטובה ביותר, כמו שרק אנחנו יודעים לעשות. הגישה הזו באה לידי ביטוי בכל חלק של השירות שלנו.

אנו מזמינים אתכם לבחור את חבילת השירות המתאימה לכם ביותר, וליהנות מכל מה שאנחנו באב-בית מציעים לכם

בתים משותפים יכולים להיות חוויה של קהילה ושל איכות חיים אם מנהלים אותם בסטנדרטים גבוהים, בשילוב אמינות ומקצוענות. קבוצת אב-בית אמויאל אחזקות החלה פעילותה בשנת 2006, ומאז עושה בדיוק את זה: מביאה חוויה ברמה אחרת לדיירי הבתים המשותפים בתל-אביב ומרכז גוש-דן. כבר למעלה מ- 13 שנה מספקת החברה שירותי ניהול לבתים משותפים ולנכסים פרטיים ועסקיים, תוך דגש על איכות השירות, הזמינות והאמינות של עובדיה וספקיה.

אווירת המגורים של גוש-דן טמונה בשילוב שבין חדש וישן. מצד אחד מגדלים נוצצים המלאים במערכות מורכבות, חדר כושר, בריכה וחניונים תת-קרקעיים; ומצד שני העיר הלבנה והחצרות העתיקות שמביאות איתן קסם נוסטלגי, אבל גם לא מעט בעיות תחזוקה ותשתיות מיושנות. לכן דרושה התאמה אישית של שירותי חברת הניהול לכל בניין ובניין, בהתאם לצרכי הניהול והתחזוקה הנדרשים לו.

תחזוקת בתים משותפים מחייבת מומחיות, ידע וניסיון. הליווי הצמוד והשוטף של אב-בית משמר ומטפח מבנים, מעניק סביבת מגורים נקייה כמו שעוד לא הכרתם ומקפיד על אותה חוויית מגורים קהילתית. בזכות היכרות מעמיקה עם תחום הבתים המשותפים והתשוקה לתת ללקוחותיה איכות חיים גבוהה, אב-בית היא השקט הנפשי שלכם בכל הקשור לבניין.

אז איך זה עובד?

שירותי ניקיון וגינון על ידי צוותים מנוסים

מנהל בניין צמוד

ייעוץ וליווי מקצועי בתחום ביטוח המבנה המשותף

חסכון בהוצאות חשמל

טיפול מונע ותיקוני תקלות בהתאם לצורך

ניהול פרויקטים מורכבים

תחזוקה וטיפולים תקופתיים למערכות חיוניות

הקפדה על בטיחות בעבודה

אבחון וניתוח תקציב מתאים לוועד הבית

נגישות ושקיפות מוחלטת על דו"ח הכנסות והוצאות המנוהל על ידינו באופן ממוחשב

אחזקת המבנה לפי תוכנית אחזקה שנתית מותאמת

ניהול ועד בית

חברות ניהול ועד בית מטפלות באופן שוטף בשטחי הבניין ובמערכותיו. כל אחת חותמת על הסכם ניהול מסודר עם בעלי הנכסים, מנהליהם או וועדי הבית המשותף לטיפול בכל מה שקשור לתחזוקת ואחזקת הבית.

מגדלי מגורים

קבוצת אב בית אמויאל אחזקות בע"מ מתמחה בניהול ואחזקת בתי מגורים רבי קומות (10-20 קומות) ומגדלים גבוהים (21 קומות ומעלה), הדורשים ניהול מורכב ומקצועי בהתאם להיקף השירותים הנדרשים לבניין.

חברת אחזקה לבניין

חברת אחזקה לבניין מטפלת בכל הנושאים הקשורים לניהול הבית המשותף. המבנה יכול להיות מגדל מגורים פרטי, בניין משרדים, מרכז מסחרי וכדומה.

 

הדברים שחשוב לבדוק עם חברת ניהול בתל אביב

תל-אביבים, הפעם זה בשבילכם: אמנם אנחנו כבר בשנת 2020, אך למרבה ההפתעה עדיין אין הסדרה חוקית בענף חברות הניהול. התוצאה היא שכל אחד יכול לפתוח חברת ניהול, גם בהיעדר יכולות מקצועיות ו/או הוכחת יכולת כספית. הנה רשימת הדברים שחשוב לבדוק לפני שחותמים חוזה עם חברת ניהול בתל אביב, כדי להבטיח את איכות חייכם ובניינכם.

ניקיון חדר מדרגות בבית משותף: בניין נקי וראש שקט

  ניקיון חדר מדרגות בבניין משותף הוא לא רק נעים, אלא גם חיוני לאיכות חייהם ובריאותם של כלל דיירי הבניין. בניין מלוכלך ומוזנח משרה תחושה לא נעימה בעת הכניסה אל הבית והעלייה במדרגות, כמו גם עלול...

חברת ניהול בתים משותפים לאיכות חיים בבניין משותף

חברת ניהול בתים משותפים מסייעת לבניינים משותפים לשמוע על ניקיון, אסטיות ובטיחות לטווח הארוך - ודואגת לרווחת הדיירים ושביעות רצונם. החברה משמשת כגורם חיצוני, המסייע לנהל את כל המתרחש בבניין ולספק לו...

מה אתם חייבים לבדוק לפני שסוגרים עם חברת ניהול?

ההתפתחות העירונית המואצת של העשורים האחרונים גרמה לבתים המשותפים לגדול ולהתרחב וכתוצאה מכך גם להיעשות מורכבים יותר לניהול. אם בעבר ועד הבית היה מורכב משכנים שהתנדבו לקחת על עצמם את ניהול הנכס, הרי...

אב-בית חברת ניהול: חברת ניהול בתים מנצחת

חברת הניהול אב-בית מנהלת נכסים ובתים משותפים מזה למעלה מ- 13 שנים, וגאה לספק לכל מבנה את מלוא תשומת הלב במטרה ליישם פתרונות מתאימים בזמן ולשמור על טיב הבתים עם השנים.

השכן מטריד ומפריע – דע את זכויותיך

"טוב שכן קרוב מאח רחוק" נכתב בספר משלי ואמנם דיירים בבניינים משותפים רבים תוהים אם אכן כך הדבר. לא פעם מוצאים עצמם דיירים מסתכסכים עם שכניהם על נושאים כגון רעש, ניקיון, חיות מחמד ועוד, סכסוכים אשר...

חברת הניהול שתהפוך את שנת 2024 לשקטה מתמיד

הרבה אפשר לומר על שנת 2023, אבל משעממת היא בהחלט לא הייתה. לכבוד תחילת שנת 2024 הכנו לכם את רשימת השירותים של חברת ניהול שעשויים לשפר את השנה הזו פלאים, ועל הדרך גם לחסוך לכם לא מעט כסף. מתחילים!...

שירותי אחזקת מבנים: עתיד ועד הבית שלכם

שירותי אחזקת מבנים הפכה לאופציה פופולרית בשנים האחרונות, ולא בכדי: ניהול ועד בית הוא אינו דבר פשוט, בטח כשמדובר בבניין רב קומות. הנה הדברים שחובה לדאוג לטיפולם, על פי החוק במדינת ישראל.

מי צריך לתקן נזילות וקלקולים בבניין המשותף ?

ועד בית של בניין כולל קשת רחבה של תפקידים ותחומי אחריות. בין היתר, אחראי ועד הבית על תיקון תקלות שאינן צפויות מראש כמו בעיות באינטרקום הראשי, בעיה בצנרת של הבניין וכדומה. גם לחברת הניהול יש תפקיד...

מי אחראי לתחזוקת מעליות בבניין משותף?

בין אם בבניין רב-קומות ובין אם בבניין משותף נמוך, מעליות הן חלק חשוב ובלתי נפרד המשפר את איכות חייהם של הדיירים. יחד עם יעילותה, ישנן עבודות תחזוק בסיסיות וקבועות שישנן לבצע, כחלק משירותי אחזקת הבניין ולטובת ושמירה על ביטחונם של הנוסעים בה.

מוקד 24/7

המוקד של אב-בית נותן מענה אנושי זמין 24/7 לכל פנייה, ומספק פתרון מיידי ומקצועי לכל קריאת שירות באמצעות עובדי החברה בלבד (לא מוקד חיצוני). תוכלו לפתוח קריאה בטלפון, דרך האתר או באמצעות מערכת לקוחות ייחודית. אנחנו מתחייבים לטפל בפניות ביעילות ובמהירות.