ריכזנו עבורכם את היתרונות שבחברת ניהול נכסים, מה תפקידן ואחריותן ומדוע זה משתלם כלכלית לטווח הארוך: השקעתם את מיטב כספכם בנכס חדש, אך איתו גם הגיעו אין-ספור בעיות הקשורות לאחזקתו, שהרי אחזקה לקויה מובילה גם לירידה בשוויו של הנכס.

חברת ניהול נכסים היא למעשה חברת צד ג' אשר פועלת אך ורק למטרת ניהול הנכס. חברת ניהול אחראית לביצוע פעולות שגרתיות לתקינותו, נראותו ואחזקתו של הנכס כמו גם ניהולו בצורה נכונה ומקצועית. אך כשבוחרים חברת ניהול חשוב לוודא את המוניטין המקצועי שלה: שכן חברת ניהול נכסים טובה עשויה אף לעלות את ערכו של הנכס שלכם.

 

למה לי לקחת חברת ניהול נכסים?

השקעה בנדל"ן היא בהחלט משתלמת, אך האמת היא שהעבודה הקשה היא לא רק בלחפש שטח נדל"ן משתלם, ואפילו לא לחסוך את הכסף – אם כי בלתחזק ולנהל אותו. תפקידה של חברת ניהול נכסים הוא בדיוק זה: לתחזק ולנהל את הנכס מא' ועד ת', ולהסיר מכם את הדאגה. ניהול ותחזוקה של נכס תורמים למראה, לתחושה ולבסוף גם למחיר. ככל שנכס מתוחזק טוב יותר, כך ניתן לשמר אותו לאורך שנים ואף לעלות את ערכו. מלבד עובדות אלו, חשוב לזכור כי חברת ניהול נכסים עוסקת בניהול נכסים, משמעות הדבר היא שהחברה יודעת לטפל בבעיות שגרתיות שצצות בצורה מהירה, יעילה והכי חשוב – בעלות נמוכה יותר ממה שצפוי להשיג בעל הנכס.

 

יתרונותיה של חברת ניהול נכסים

אין בעיות, אין דאגות: אל תקלו ראש בבעיות שצצות בנכס, בעיות הדורשות ידע, כסף ובעיקר זמן לתיקון. חברת ניהול נכסים טובה תקנה לך שקט נפשי בידיעה כי הנכס נמצא בידיים טובות, כאשר כל בעיה שצצה מטופלת במהירות ומקצועיות.

מקצועיות: ישנה דעה רווחת כי ביצוע מטלות ניהול הנכס בצורה עצמאית, או על-ידי שכירת שירותים של בעלי מקצוע שונים חוסך כסף. בפועל, בעלי נכסים אלו נתקלים בבעיות של איכות התיקונים והשירות, מקצועיות ירודה והכי חשוב – בזבוז זמנם הפרטי, ששווה הרבה כסף. חברת ניהול מקצועית תדע להתמודד עם אותן הבעיות בצורה יעילה ונכונה, בעבודה מול בעלי מקצוע מיומנים, קבועים ואמינים ובמחירים נמוכים ומשתלמים.

זמינות 24/7: תקלות ובעיות בנכסים קורות כל הזמן, ובכל שעה כאשר בתקלות מסויימות ישנה חשיבות להגעה מיידית ומהירה, למניעת נזקים נוספים. חברת ניהול מקצועית וטובה עובדת בכל שעות היממה, ויודעת כיצד לפתור תקלות – מהקלות ביותר ועד המסובכות שבהן.

ידע זה כוח: חברת ניהול נכסים ותיקה ומקצועית מכירה את כל החוקים והתקנות הקבועים בחוק, ידע שלרוב אין לבעלי הנכסים עצמם. בעלי נכסים מוצאים עצמם מנסים לחסוך בעלויות הניהול, בעוד הם מנסים לבצע הכל בעצמם – אך לעיתים רבות נתקלים בחוקים ותקנות שלא היו מודעים אליהם. עבירה על חוקים ותקנות אלו נגררות לתביעות, קנסות ודוחות לא רצויים.

 

וכעת לחלק החשוב מכולם: איך בוחרים חברת ניהול נכסים מקצועית ואמינה

ראשית, לפני שחותמים על חוזה עם חברת ניהול חשוב לבדוק המלצות של לקוחות קיימים. נסו לברר עם לקוחות איך הם חווים את השירות של חברת הניהול, האם הם מרוצים וממליצים עליה. נוסף על כך, לוותק תפקיד חשוב: ככל שהחברה ותיקה יותר, כך מאגר אנשי המקצוע שלה מיומן יותר וכך גם הידע והניסיון שלה רבים יותר. קראו על החברה ובדקו את הוותק שלה, כמו גם את תחום המומחיות שלה. ולסיכום, זכרו כי אתם קונים את השקט שלכם, מחיר שעתיד להשתלם כלכלית.