חברת ניהול נכסים מתמחה בכל המתקשר לתפעול ותחזוקה של נכס, פרטי או מסחרי, ומסייעת להוציא לפועל כל ביקורת, שיפוץ או תיקון במהירות וביעילות – תוך התחשבות בצורכי בעל הדירה והשוכרים כאחד.

 

המטרה של חברת ניהול נכסים היא להביא שקט לשוכר ולמשכיר: לסייע להביא לפתרון מהיר ונוח של תקלות משתנות, לשמור על התקינות והשלמות של הנכס ולפקח על שיפוצים ותהליכי בנייה משתנים כמו בנייה של תוספות או תמ"א 38.

בחירה בחברת ניהול נכסים מקצועית ומרובת ניסיון מבטיחה שכל תקלה נפתרת על הסף בקלות ובמהירות, על ידי ההנדימנים הטובים ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר. בעל הדייר מעודכן בכל המתחרש 24/7, ויכול לישון בשקט בידיעה שחברת ניהול הנכסים מטפלת במצב.

 

תחזוקת הדירה דרך חברת ניהול נכסים

ככל שהשנים עוברות, כך נכס זקוק ליותר טיפול ואהבה כדי לשמור על יופיו ויציבותו. חברת ניהול נכסים מקפידה לשמור על איכות הבית על ידי ניהול של פרויקטים לשיפוץ ותחזוקת הדירה, לרבות תמ"א 38, וטיפול בכל נושא אחר שמעלים השוכרים, מבלי להטריד את בעל הנכס.

 

טיפול בתקלות עם חברת ניהול נכסים

תקלות ובעיות המתעוררות בנכס אינן זרות לאיש ששכר או החזיק במבנה בחייו: החיפוש המייגע אחר איש מקצוע איכותי, מהלך התיקון הלא נעים והתשלום העצום כולם מעיקים ולרוב, מצריכים בזבוז של הרבה מאוד אנרגיות לחינם.

חברת ניהול נכסים מסייעת להוות גורם מתווך בין אנשי המקצוע לשוכרים, מבלי לערב את המשכיר, ועל ידי כך מבטיחה לספק טיפול מהיר ומקצועי לכל קושי במחיר משתלם ובמהירות האפשרית. כל התהליך מתנהל על ידי חברת ניהול הנכסים, ומדווח לבעל הדירה בשקיפות מלאה ובידיעה כי התקלה עתידה לבוא על פתרונה.

איך זה עובד? כל שיש לעשות הוא לדווח על התקלה לחברה דרך אפליקציה נוחה וייעודית, והחברה כבר דואגת לפנות לגורמים המתאימים, לפקח על מהלך העבודה שלהם ולדווח לכם בחזרה כי התקלה תוקנה וניתן לשוב לשגרה.

 

כיצד לבחור חברת ניהול נכסים?

חברת ניהול נכסים טובה עומדת במספר חוקי ברזל:

ניסיון – כדי להצליח ולנהל נכס מכל כיוון יש להבין בעולמות תוכן רבים, להכיר את אנשי המקצוע הנכונים ולדעת כיצד להתמודד עם הרבה "הפתעות" לאורך הדרך בקור רוח ובמקצועיות. חברת ניהול נכסים מרובת ניסיון כבר מכירה את כל הערוצים הנכונים ובזכות זאת יודעת כיצד להביא כל תהליך לביצועו ביעילות ובמהירות.

ניטרליות – חשוב להבין שחברת ניהול נכסים דואגת לצרכים של השוכר והמשכיר כאחד, מתוך רצון לשמור על השלום ועל תקינות ואיכות הדירה בטווח הארוך, לכן מומלץ לבחור בחברה חיצונית ונטולת פרשנות, שיכולה להציע את הפתרונות הטובים והנכונים ביותר עבור שני הצדדים.

שירותיות – מאחר וחברת ניהול נכסים היא בתקשורת קבועה ושקופה עם השוכרים, חשוב לבנות מערכת יחסים טובה וחמה, אך מקצועית, בין החברה לשוכרים. שירות אדיב ואכפתי מביא לנכס המתוחזק ומתופעל היטב, ששומר על איכותו ועל יופיו לאורך השנים.

 

 

חברת ניהול נכסים מסייעת להקל משמעותית על הדיירים ועל בעל הנכס ולהביא לדירה המתוחזקת מכל בחינה בצורה הטובה ביותר, ועל ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר.

מחפשים חברה לניהול נכסים שתעשה לכם חיים קלים? מוזמנים ליצור קשר בטופס או במייל הבא: office@av-bait.co.il