חברת ניהול בתים משותפים מסייעת לבניינים משותפים לשמוע על ניקיון, אסטיות ובטיחות לטווח הארוך – ודואגת לרווחת הדיירים ושביעות רצונם. החברה משמשת כגורם חיצוני, המסייע לנהל את כל המתרחש בבניין ולספק לו את כל צרכיו מבעוד מועד, על ידי שימוש באנשי המקצוע הטובים ביותר ובהתאם לתקציב המבנה.

בין אם מדובר במגדל פאר גדול במרכז תל אביב או בבניין דירות ישן ואהוב שזקוק להרבה תחזוקה ותשומת לב מידי שנה ושנה, חברת ניהול בתים משותפים נהנית לאפיין את צורכי המבנה ביעילות ולספק אותם במהירות האפשרית, עם דגש על קבלת תוצאה טובה שנשמרת לאורך זמן.

למה כדאי לבחור בחברת ניהול בתים משותפים?

חברה לניהול בתים משותפים לוקחת את כל הפעולות, הסידורים וצורכי האחזקה השוטפים של המבנה ומטפלת בהם באופן אישי, ללא הטרדה של איש מדיירי הבניין, ותוך התחשבות ברצונותיהם וברווחתם בראש ובראשונה.

ראשית, החברה מאבחנת ומנתחת תקציב מתאים לוועד הבית, כך שיהיה די כסף בקופה לבצע את כל הפעולות הרצויות במבנה על בסיס קבוע, כמו גינון בחצר וניקיון הבניין, ואף לבצע פעולות אחזקה במבנה כמו טיפול במעליות, במכוני הכושר, ניקיון הבריכות ועוד. החברה אף מקפידה להשאיר בצד קרן ל"ימים גשומים", כך שיהיה פשוט להתמודד עם תקלות לא צפויות מבלי להטריד את דיירי הבניין.

במידה ואכן מתעוררת תקלה בבניין, חברת ניהול בתים משותפים מנוסה מכירה היטב מגוון רחב של אנשי מקצוע מהימנים ומוסמכים, המגיעים למקום התקלה ומבצעים תהליך תיקון מקצועי ומהיר במחירים הוגנים. לעיתים, חברת ניהול בתים משותפים אף מזמינה אנשי מקצוע לביצוע של טיפולים תקופתיים, במטרה למנוע תקלות או בעיות שעלולות להשפיע לרעה על רמת החיים של הדיירים בעתיד.

בנוסף, החברה מקפידה ללוות את דיירי הדירה בעת בחירת ביטוח המבנה המשותף, מסייעת לחסוך בהוצאות החשמל של המבנה, לנהל פרויקטים מורכבים כמו פינוי בינוי ותמ"א 38, מפקחת על המתרחש במבנה ומוודאת כי כל תהליך תיקון או אחזקה מתבצעים בהתאם לתוכנית שהוגדרה מראש. במידה ודיירי הבניין מעוניינים לבחון את הטיפולים והכספים שהושקעו במבנה לאורך השנה, הם יכולים להציץ בקלות בדו"חות השקופים והברורים של חברת ניהול בתים משותפים, שזמינים עבורם בכל עת ובאופן ממוחשב.

חברת ניהול בתים משותפים בזמן תמ"א

כאשר הבניין עומד בפני תהליך שיפוץ מאסיבי כמו תמ"א 38 או אפילו תהליך פשוט כמו תוספת של קומה או בריכה, כדאי ואף מומלץ לשכור את שירותיה של חברה לניהול בתים משותפים, בכדי להבטיח שהפרויקט מתנהל בידיים טובות ועל ידי חברה מקצועית שמכירה את הנושא מקרוב, יודעת כיצד לגשת אליו ולהביא לתהליך הביצוע החלק והמהיר ביותר.

חברת ניהול בתים משותפים מסייעת לנהל את כל המשא ומתן מול המוסדות המדיניים, לקבל את האישורים המתאימים מגופי המשפט ולאתר את אנשי המקצוע הטובים והמשתלמים ביותר בתחום, במטרה להביא לתהליך מסודר ומותאם לתקציב שבסופו תוצאה העומדת בסטנדרטים של דיירי הבניין.

איך בוחרים חברת ניהול בתים משותפים?

חברת ניהול בתים משותפים מסייעת לקחת מהדיירים את כל האחריות שנוגעת לניהול ולטיפול במבנה, לכן חיוני שיהיו בידה את הניסיון, הידע והמקצועיות בתחום, כך שיוכלו לנוע בקלות בין הערוצים השונים ולספק את צורכי הבניין ללא עוררין.

חברת ניהול בתים משותפים אמינה אף תציג בפני הדיירים את כל התהליכים המתבצעים במבנה ואת התשלום עליהם באופן שקוף ומסודר, כך שהדיירים יוכלו לעקוב בקלות אחר מעשיה ולוודא כי הנכס אכן מתוחזק היטב וכי כל דייר מקבל מענה.

מאחר ועשויות להתעורר במבנה תקלות ספונטניות וקשות, אף חיוני שחברת הניהול הנבחר תהיה זמינה ללקוחותיה 24/7, כך שתוכל לספק סיוע וטיפול תומך במהירות ובמקצועיות האפשרית, ועל ידי כך להקטין את ההשלכות של התקלה ולאפשר לדיירים לשוב לשגרה במהרה.