מרגישים שהבניין מוזנח? המעלית מתקלקלת בדיוק כשאתם צריכים אותה? הגינה סבוכה ואין אור בחדר המדרגות? יתכן והגיע הזמן לקחת את האחריות על המבנה ולהעביר אותה אל חברת ניהול בנתניה המתמחה בתפעול ובתחזוקה של מבנים קטנים כגדולים, ולהשיב את בניין המגורים שלכם לשיא תפארתו – תוך התחשבות בתקציב הדיירים.

ניהול בניין הוא לרוב תפקיד המוטל בעיקר על ועד הבית של המבנה. עם זאת, ככל שהבניין גדול יותר וכמות הדירות בו רבה יותר, כך קשה יותר לארגון הוועד להצליח ולהשתלט על כל הצרכים של המבנה ושל הדיירים עצמם. ללא טיפול מסור וקפדני הן במבנה והן בצורכי הדיירים, הנכס חווה עלייה בבלאי, ויופיו ואיכותו הולכים ומתדרדרים. בנוסף, עולות בין הדיירים מחלוקות ללא פתרונות, המציפות מתחים ופוגעות בשלוות הנכס והדיירים כאחד.

חברת ניהול נכסים מסייעת לעשות סדר בבלגן ולתכנן מערך ניהול מקיף ומסודר, המתחשב בתקציב הדיירים ומותאם לצורכי המבנה. התוצאה היא נכס המתוחזק היטב מתוך רקע של ניסיון, ידע ומקצועיות בתחום ניהול המבנים, ודיירים שמרגישים ש"יש להם אימא ואבא", שניתן להעלות בפניהם תלונות ובעיות שונות המקבלות מענה ובאות על פתרונן ביעילות.

מהי חברת ניהול בנתניה?

בשנים האחרונות, רבים עוברים לנתניה בזכות המיקום האסטרטגי שלה בין המרכז ההומה לצפון הפסטורלי. כתוצאה מכך, האזור החל מתפתח וכיום קיימים בו מגוון של מבני מגורים משותפים ומגדלי פאר, שהעלו את הצורך בחברת ניהול בעיר.

מטרתה של חברת הניהול הינה להקל את חיי דיירי הבניין ולהביא לתכנון מתוקצב ונכון של צורכי המבנה – הן מתוך מחשבה על שרידות המבנה והמתקנים בו והן מתוך התחשבות בצורכי הדיירים וברצון לשמור על רווחתם ושלוותם יותר מכל.

בכדי לעשות זאת נכונה, ראשית מאפיינת חברת הניהול את צורכי המבנה כמו שירותי הניקיון, הגינון, האחזקה של המעלית, הביטוח ועוד. לאחר מכן, היא בוחנת את הצורך בשיפוץ או בהוספה של מתקנים נוספים למבנה לשיפור איכות החיים של הדיירים, תוך התייחסות לתקציב הקיים. בתום התהליך, מציעה חברת הניהול תוכנית עסקית, מסודרת ושקופה, שכל דייר יכול לעיין בה בכל עת ולאשר את טיבה ויושרה.

במשך כשנה, חברת הניהול מקפידה לספק לדיירים את כל הנאמר בתוכנית העסקית, ואף לסייע במקרה שמתעוררות תקלות פתאומיות או שעולה צורך בשיפוץ או במתן תוספת מסוימת למבנה.

למה צריך חברת ניהול?

חברת ניהול מבטיחה שכל מהלך התחזוקה של הבניין יתנהל כשורה 24/7, על ידי פיקוח על כל העובדים ועל אופן הביצוע של כל פעולה. חברת ניהול לרוב מקפידה לשכור עובדים מנוסים ומקצועיים, שהיא עובדת עמם דרך קבע לאחר שנים של ניסיון בתחום ניהול הבתים המשותפים. על ידי כך, הנכס תמיד שומר על חוזקו ויופיו, והדיירים נהנים מסביבה נקייה ואסתטית בכל יום בשנה.

חברת ניהול אף עורכת טיפולים תקופתיים ומספקת טיפולים המונעים תקלות בתשתית המבנה ובמתקניו השונים מבעוד מועד. כאשר מתעוררת תקלה ספונטנית בנכס, כל שעל דיירי הבניין לעשות הוא לדווח זאת לחברה באמצעות אפליקציה ייעודית, והחברה כבר מקפידה לשלוח את איש המקצוע המתאים לטפל בבעיה בקלות ובמהירות. מהלך הטיפול של התקלה מפוקח על ידי החברה, ולאחר תיקון התקלה דואגת ליידע את הדיירים כי הבעיה באה על פתרונה וניתן לשוב לשגרה.

תחזוקה וניהול של בתים משותפים מחייבים מומחיות בתחום, שמגיעה רק מתוך שנים של ניסיון שבהן נצברו ידע וקשרים רבים. חברת ניהול נתניה מסייעת לשמור על ניקיון ויציבות המבנה, ועושה זאת לפי תהליך מוגדר ומושתת ללא כאבי ראש. כך כל הדיירים נהנים משקט ושלווה, מתוך ידיעה שהמבנה שלהם בידיים טובות.