נמאס לכם מכאב הראש שהדיירים עושים לכם? מחפשים שקט ושלווה? אל דאגה, חברת ניהול בניינים בשטח כדי לקחת את המושכות ולפתור את כל הסוגיות על הצד הטוב ביותר.

אין ספק שניהול בניין היא מן הפרוצדורות הקשות והמייגעות ביותר, בייחוד כשמדובר בבניין רב-קומות. בכל בניין משותף ישנו ועד בית, עליו מוטלת האחריות לדאוג לרווחת הדיירים, לשמור על תקינות המרחב הציבורי בבניין ולתקן בעיות שגרתיות שצצות לאורך השנים, ככל ששער הבלאי של המבנה מרקיע שחקים.

כדי להביא את הקושי על פתרונו, כיום בניינים רבים מעדיפים לפנות אל חברת ניהול ואחזקה שכל המטרה שלה היא למנוע מועד הבית להשקיע דם, יזע ודמעות, וליהנות מחיים שקטים וקלים בזכות הניהול הקפדני והמסור של החברה.

 

ראש שקט בידיים טובות

 

ניהול בניינים איכותי שמעלה חיוך על פני הדיירים הוא כזה שמשגיח על הבניין בשבע עיניים ו"מכבה שריפות" מבעוד מועד, במטרה לשמור על שגרת החיים השלווה של דיירי הבניין.

ההליכים השונים מצריכים מועד הבית להשקיע הרבה זמן ומאמץ, במטרה להבטיח שכל קלקול בא על תיקונו, כל שיפוץ נעשה היטב ובמסגרת הזמן שנקבעה מראש, כל דמי הוועד נגבים בזמן וכי כל רצונותיהם וצרכיהם של הדיירים מוגשמים במלואם.

חברת ניהול בניינים מכירה מקרוב את כל הבעיות, הקשיים והצרכים להם בית משותף זקוק, וצופים אותם מראש במטרה להבטיח שהמבנה בידיים טובות, וכי כל דייר ודייר זוכה לטיפול הנכון לבעיותיו במהירות הבזק.

חברת ניהול בתים מסייעת לאתר את הפתרונות הטובים והמשתלמים ביותר עבור כל תקלה שצצה, לחסוך בעלויות החשמל ולדאוג לשלמות ולתקינות של הנכס מ- א' ועד ת' ללא עירוב הדיירים, כך שיוכלו לחיות בסביבה נקייה, בטוחה ומתוחזקת כראוי.

 

תחומי האחריות של חברת ניהול בתים

 

חברת ניהול בתים לוקחת מדיירי הבניין את כל הקשיים ומתמודדת בעצמה ביעילות, מתוך היכרות מעמיקה עם הבעיות השונות שעולות ונכונות לפתור אותן על הצד הטוב ביותר. החברה מסייעת לנהל ולתחזק את המבנה בשוטף ומקפידה על שמירת הניקיון בבניין והזמנת צוות הניקיון, הזמנת גנן על בסיס קבוע לטיפול בצמחייה, ריסוס והדברה מפני מזיקים, תחזוקת המעליות, גביית דמי ועד מהדיירים וטיפול באבטחת הנכס.

כאשר מתעורר צורך בשיפוץ כתוצאה מבלאי, תמ"א 38, קלקול בבניין או כל צורך אחר, חברת ניהול בתים מוכנה ומזומנה לפקח על הפרויקט ולנהל אותו מכל כיוון במטרה להביא לתוצאה הטובה ביותר, תוך התחשבות בצורכי הדיירים ושאיפה לשמור על שלוותו של בעל הבניין, ועירובו בפרויקט רק במידת הצורך.
חברת ניהול בניינים מקפידה להמציא את כל האישורים ולנהל את כל הפרוצדורות לפי תוכנית עבודה מוגדרת מראש, ולהביא לתוצאה הטובה ביותר במינימום זמן, ובמקסימום רווח.

 

חברת ניהול ואחזקה המספקת את כל השירותים בדיגיטל

 

חברת ניהול ואחזקה מקצועית מסייעת לשמור על התקינות והנראות של הנכס 24/7, ואף מנהלת מערכת תיעוד אינטראקטיבית המסייעת לפתוח תקלות בנכס בקלות, ולאתר במהרה את בעל המקצוע המתאים שיגיע ויביא כל בעיה על פתרונה.

חברת ניהול בתים עובדת בשגרה עם אנשי מקצוע כמו מנעולנים, אינסטלטורים, חשמלאים ועורכי דין, במטרה לספק לבעלי הבניין את הפתרונות הטובים ביותר במהירות ומבחיר אטרקטיבי.

כל שיש לעשות הוא לפתוח קריאת שירות והמומחה המתאים כבר עושה את דרכו עד לנכס, פותר את הבעיה ביעילות וגובה תשלום בעבור זמן העבודה והחלקים שהוחלפו בלבד.

חברת ניהול בניינים מסייעת לדאוג לנכס בשגרה, לאתר בעיות ולפתור אותן מבעוד מועד, ועל ידי כך תורמת לרווחת הדיירים ובעל הבניין כאחד. החברה פועלת כמערכת משומנת היטב ובזכות זאת מעלה את רמת חייהם של הדיירים בטווח הארוך, וחוסכת להם הרבה מאוד זמן וכסף.

 

מחפשים חברה לניהול נכסים שתעשה לכם חיים קלים? מוזמנים ליצור קשר בטופס או במייל הבא: office@av-bait.co.il