""
:

אב-בית ברגע

משכירים דירה בבעלותכם והייתם רוצים שיהיה לכם חבר מקצוען שתמיד אומר לכם בדיוק מה קורה בנכס שלכם ומאפשר לכם לקבל החלטות בדרך היעילה ביותר בלי לדבר יותר מדי עם השוכר? או שאולי אתם שואלים את עצמכם כיצד אפשר לקבל שירותים על ידי איש מקצוע אמין ויסודי כדי לפתור תקלות מורכבות בזמני תגובה מהירים?

הכירו את שירות אב-בית ברגע

אנחנו יודעים שטיפול בתקלות קטנות כגדולות בנכס שלכם יכול להיות כאב ראש אחד גדול, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה. במיוחד בשבילכם יש לנו פתרון מקיף ושקוף שנותן לכם מענה יעיל לניהול הנכס שלכם ולחסכון משמעותי בהוצאות: תשלום לפי זמן עבודה נטו! אין צורך יותר להסתובב בין אתרי האינטרנט או לבקש עזרה מחברים למציאת הנדימן איכותי ואמין, וגם לא צריך לחכות להם כל כך הרבה זמן.

אז איך קורה הקסם הזה שמאפשר לכם לנהל תיקון תקלות בדירה בקלות ויעילות, לחפש בעלי מקצוע אמינים ולספק לדיירים מענה מידי? לאב-בית יש מערכת ניהול חדשנית וחכמה, המאפשרת לכם שליטה על הוצאות שוטפות בנכס וגם מערכת אנושית מנוסה ומגוונת המספקת שירותי הנדימן ובעלי מקצוע לפי דרישה. אב-בית עושה את החיים הרבה יותר קלים ונותנת לכם שקט כאשר אתם נדרשים לספק מענה לדייר שלכם במקרה של טיפול בתקלות או שדרוג הנכס.

אז איך זה עובד?

הדייר פותח קריאת שירות, ובמידה ואתם לקוחות שלנו, אנחנו יוצאים לנכס שלכם באישורכם כדי לטפל בתקלה מיד, או שנספק לכם את האינפורמציה החיונית מהשטח ונציע את הפיתרון היעיל ביותר לטיפול בתקלה.

עובדי אב-בית המנוסים יטפלו עבורכם באחזקת הדירה, הרכבה ותיקון גופי תאורה ונקודות חשמל, מנעולים, חלונות, החלפת כלים סניטריים ותיקוני אינסטלציה, הרכבת ריהוט, תליית מדפים ותמונות, מראות, וילונות, התקנת TV ועוד.

כל שירותי ההנדימן וטיפול בתקלות מחויבים לפי זמן עבודה נטו וחלקי חילוף בלבד!

כל התיקונים מתועדים עבורכם במערכת ניהול חכמה ושקופה ולאורך זמן, המאפשרת לכם לחסוך עלויות גבוהות ולראות את כל הנתונים לנגד עיניכם בכל עת. המערכת שקופה לחלוטין, נותנת מענה אנושי ומקצועי ומספקת לכם זמינות מידית לפתרון מקיף. היא נוחה ויעילה גם לבעל הדירה וגם לדייר, לא מצריכה מכם התעסקות עם ספקים והצעות מחיר, ובסוף אתם ומשלמים ה-כ-ל בחשבונית אחת. תענוג, לא?!

אתם בעלי מקצוע או הנדימנים מקצועיים שאוהבים לתת שירות מעולה עם חיוך? לחצו כאן כדי להצטרך לנבחרת המנצחת של אב בית

אנחנו מנחשים שגם אתם רוצים להיות בעלי דירה שלווים ומרוצים. צרו איתנו קשר עוד היום, ונספר לכם על שירותי ניהול ואחזקת הנכסים שלנו

חברת ניהול נכסים: ראש שקט בידיים טובות

לא מעט דאגות ובעיות מלוות בקניית דירה להשקעה, החל משיווקה, דרך כל ניהול החוזים ותהליך ההשכרה ועד לתחזוקה שוטפת המבטיחה שמירה על שווי הנכס, כאשר חברת ניהול נכסים מקצועית ומנוסה עשויה להקל (ואף לחסוך כסף) בלא מעט מקרים.

מי צריך לתקן נזילות וקלקולים בבניין המשותף ?

ועד בית של בניין כולל קשת רחבה של תפקידים ותחומי אחריות. בין היתר, אחראי ועד הבית על תיקון תקלות שאינן צפויות מראש כמו בעיות באינטרקום הראשי, בעיה בצנרת של הבניין וכדומה. גם לחברת הניהול יש תפקיד...

שיפוץ בניינים

איך עושים את זה? בלאי השנים בא לידי ביטוי ברמה הקונסטרוקטיבית ו/או האסטטית. לפתע מגלים הדיירים כי הבניין החדש והמטופח שהיה בעבר זקוק לשיפוץ. מתקן האינטרקום מתקלקל, דלת הכניסה חורקת, הטיח מתקלף, הבטון מתגלה והעמודים נסדקו מאוד והעובש מכסה את הקירות. תהליך שיפוץ בניינים דורש את הסכמת הדיירים היות וישנה סבירות גדולה לכך שהדיירים יתבקשו

הדברים שחשוב לבדוק עם חברת ניהול בתל אביב

תל-אביבים, הפעם זה בשבילכם: אמנם אנחנו כבר בשנת 2020, אך למרבה ההפתעה עדיין אין הסדרה חוקית בענף חברות הניהול. התוצאה היא שכל אחד יכול לפתוח חברת ניהול, גם בהיעדר יכולות מקצועיות ו/או הוכחת יכולת כספית. הנה רשימת הדברים שחשוב לבדוק לפני שחותמים חוזה עם חברת ניהול בתל אביב, כדי להבטיח את איכות חייכם ובניינכם.

תיקון תקלות בבניין על-ידי חברת ניהול ואחזקה מקצועית

כמה מבאס זה יכול להיות: בוקר אחד להתעורר ולגלות תקלות ונזקים חדשים בבניין - החל מרטיבות, בעיות צנרת, אינטרקום, דלתות ועד לנראות החיצונית של המרחב הציבורי במבנה. לאור המציאות החדשה והמודרנית של ריבוי...

שירותי אחזקת מעליות

שירותי מעלית תקינים בעבור דיירי הקומות העליונות בבתים רבי קומות המעלית מהווה צורך בסיסי. אנשים מבוגרים המתגוררים בבניינים מתקשים לטפס במדרגות בכל יום וזקוקים למעלית. כיום כמעט ולא ניתן למצוא בתי מגורים מעל 4 קומות אשר אינם כוללים מעלית. במגדלי המגורים הגבוהים ניתן למצוא פעמים רבות מספר רב של מעליות מהירות. בכדי להבטיח נסיעה בטוחה

מהם שירותי אחזקת מבנים?

שירותי אחזקת מבנים מטרתם לסייע ולעשות לדיירי הבניין חיים קלים, בעודם מתמודדים מול ניהול של מבנה מגורים בשוטף מידי יום ויחד עם מצבים חדשים או משתנים, "ימים גשומים" או אירועים קיצוניים המצריכים הבנה מעמיקה בתחום כמו שיפוצים או תמ"א 38.

מי אחראי לתחזוקת מעליות בבניין משותף?

בין אם בבניין רב-קומות ובין אם בבניין משותף נמוך, מעליות הן חלק חשוב ובלתי נפרד המשפר את איכות חייהם של הדיירים. יחד עם יעילותה, ישנן עבודות תחזוק בסיסיות וקבועות שישנן לבצע, כחלק משירותי אחזקת הבניין ולטובת ושמירה על ביטחונם של הנוסעים בה.

מתי כדאי לעשות שיפוץ חיצוני לבניין משותף?

זה לא רק אסתטי, זה גם כלכלי: דירות בבניינים מטופחים ומשופצים נמכרות במחירים גבוהים יותר. אך זו לא הסיבה היחידה לשפץ חזית של בניין משותף, אשר צריך תחזוקה שוטפת בכדי לא להיגרר לעלויות שיפוץ גבוהות משמעותית בעתיד.

שיפוץ חיצוני לבניין

מתי כדאי לשפץ? ניתוח נתונים מתוך שוק הנדל"ן מראה כי דירות בבניינים מטופחים ומשופצים נמכרות במחירים גבוהים יותר בהשוואה לדירות בבניינים ממוצעים ו/או מוזנחים. הענקת שיפוץ חיצוני לבניין מסייעת לעליית ערך הדירה. בהתאם לכך מומלץ לבצע שיפוץ חיצוני לבניין טרם התחלת תהליך מכירת הדירה. פרט לכך מומלץ לבצע שיפוץ חיצוני תקופתי לבניין בכדי למנוע הידרדרות

מוקד 24/7

המוקד של אב-בית נותן מענה אנושי זמין 24/7 לכל פנייה, ומספק פתרון מיידי ומקצועי לכל קריאת שירות באמצעות עובדי החברה בלבד (לא מוקד חיצוני). תוכלו לפתוח קריאה בטלפון, דרך האתר או באמצעות מערכת לקוחות ייחודית. אנחנו מתחייבים לטפל בפניות ביעילות ובמהירות.