""
:

ניהול ואחזקת בתים משותפים

אב-בית מתמחה בניהול ותחזוקת בתים משותפים בתל-אביב ומרכז גוש-דן,
מספקת שירות מקיף ומקצועי המכסה את כל הצרכים היומיומיים של דיירי הבתים. השירותים כוללים:

  1. ניהול מקצועי: צוות מנהלי בנינים מיומנים ישמר על תהליכי ניהול מקצועיים, דואגים לתחזוקה יומית ומטפחים את המבנה בצורה הטובה ביותר.
  2. תחזוקה יומית ומטפחת: הצוות המיומן יטפל בכל הצרכים היומיומיים, כולל ניקיון, תחזוקה, ותיקונים מהירים, כך שתוכלו ליהנות מסביבת מגורים נקיה ומטופחת.
  3. תמיכה בביטוח: ייתן ייעוץ ותמיכה בכל נושא הקשור לביטוח הבניין, כולל ביטוח גוף המנהלים וביטוחי נזקים.
  4. חיסכון באנרגיה: יוביל להורדת הוצאות בחשמל וידאג לניהול יעיל של מערכות האנרגיה בבניין.
  5. שירות אישי והתאמה אישית: כל בניין יקבל שירות אישי והתאמה לצרכים הספציפיים שלו.

אב בית מתחייבים ליצירת חווית מגורים חיובית ונוחה, שבה דיירים יכולים להתרכז בחייהם ולא לדאוג לצרכים המקומיים והתחזוקתיים.

בתים משותפים יכולים להיות חוויה של קהילה ושל איכות חיים אם מנהלים אותם בסטנדרטים גבוהים, בשילוב אמינות ומקצוענות. קבוצת אב-בית אמויאל אחזקות החלה פעילותה בשנת 2006, ומאז עושה בדיוק את זה: מביאה חוויה ברמה אחרת לדיירי הבתים המשותפים בתל-אביב ומרכז גוש-דן. כבר למעלה מ- 13 שנה מספקת החברה שירותי ניהול לבתים משותפים ולנכסים פרטיים ועסקיים, תוך דגש על איכות השירות, הזמינות והאמינות של עובדיה וספקיה.

אווירת המגורים של גוש-דן טמונה בשילוב שבין חדש וישן. מצד אחד מגדלים נוצצים המלאים במערכות מורכבות, חדר כושר, בריכה וחניונים תת-קרקעיים; ומצד שני העיר הלבנה והחצרות העתיקות שמביאות איתן קסם נוסטלגי, אבל גם לא מעט בעיות תחזוקה ותשתיות מיושנות. לכן דרושה התאמה אישית של שירותי חברת הניהול לכל בניין ובניין, בהתאם לצרכי הניהול והתחזוקה הנדרשים לו.

תחזוקת בתים משותפים מחייבת מומחיות, ידע וניסיון. הליווי הצמוד והשוטף של אב-בית משמר ומטפח מבנים, מעניק סביבת מגורים נקייה כמו שעוד לא הכרתם ומקפיד על אותה חוויית מגורים קהילתית. בזכות היכרות מעמיקה עם תחום הבתים המשותפים והתשוקה לתת ללקוחותיה איכות חיים גבוהה, אב-בית היא השקט הנפשי שלכם בכל הקשור לבניין.

אז איך זה עובד?

שירותי ניקיון וגינון על ידי צוותים מנוסים

מנהל בניין צמוד

ייעוץ וליווי מקצועי בתחום ביטוח המבנה המשותף

חסכון בהוצאות חשמל

טיפול מונע ותיקוני תקלות בהתאם לצורך

ניהול פרויקטים מורכבים

תחזוקה וטיפולים תקופתיים למערכות חיוניות

הקפדה על בטיחות בעבודה

אבחון וניתוח תקציב מתאים לוועד הבית

נגישות ושקיפות מוחלטת על דו"ח הכנסות והוצאות המנוהל על ידינו באופן ממוחשב

אחזקת המבנה לפי תוכנית אחזקה שנתית מותאמת

ניהול ועד בית

חברות ניהול ועד בית מטפלות באופן שוטף בשטחי הבניין ובמערכותיו. כל אחת חותמת על הסכם ניהול מסודר עם בעלי הנכסים, מנהליהם או וועדי הבית המשותף לטיפול בכל מה שקשור לתחזוקת ואחזקת הבית.

מגדלי מגורים

קבוצת אב בית אמויאל אחזקות בע"מ מתמחה בניהול ואחזקת בתי מגורים רבי קומות (10-20 קומות) ומגדלים גבוהים (21 קומות ומעלה), הדורשים ניהול מורכב ומקצועי בהתאם להיקף השירותים הנדרשים לבניין.

חברת אחזקה לבניין

חברת אחזקה לבניין מטפלת בכל הנושאים הקשורים לניהול הבית המשותף. המבנה יכול להיות מגדל מגורים פרטי, בניין משרדים, מרכז מסחרי וכדומה.

 

למה כדאי לבחור בועד בית חיצוני?

    ניהול ועד בית היא עבודה שדורשת הרבה השקעה, מסירות, אמינות, זמן ויכולת ניהול ותפעול נכון של הבניין. תפקיד הוועד הוא חשוב ואפילו קריטי לתקינות התנהלות הבניין. קשה לדמיין את חיינו ללא...

הרשמו לניוזלטר של אב בית ותשארו מעודכנים

אב בית מכריזה על שירות ניוזלטר לדיירי הבניינים. לאחר ההרשמה לשירות צקבלו הודעות ודיווחים על פעילויות בבניין, לרבות, הפסקות חשמל או מים, שיפוצים, עדכוני תחזוקה שוטפים ועוד. הרשמו היום לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים.

לקוחות אב בית מוזמנים להתחיל לעשות כסף מהחניה

לקוחות אב בית מוזמנים לעשות כסף מהחניה. כל הפרטים בניולטר של אב בית:

ניקיון חדרי מדרגות קבוע – לבניין נקי באמת

מרגישים שחדר המדרגות שלכם ראה ימים טובים יותר? בעולם של היום אין חשוב יותר מלשמור על הניקיון בכל מקום ובכל עת. ועם זאת, פעמים רבות לא פשוט לאתר את שירות הניקיון המתאים או שלחלופין, הוועד פשוט אינו מצליח למצוא את הזמן ולאתר את אנשי המקצוע הנכונים והמתאימים ביותר למשימה.

תשלומי ועד הבית – מה הם כוללים

מה כולל תשלום ועד בית? התשלום אשר משלמים בעבור דמי ועד הבית מיועד לכיסוי הוצאות אחזקת הבניין והרכוש המשותף של הדיירים. דיירי הבניין רשאים להחליט כיצד להוציא את הכספים ומה יהיה גובה התשלום. ברוב הבניינים כוללים תשלומי ועד הבית כיסוי להוצאות ניקוי חדר המדרגות ושטחי הבניין, כיסוי הוצאות גינון, תשלום חשבונות חשמל ומים והוצאות על

איך מנהלים בתים משותפים בתל אביב?

ניהול בתים משותפים - תל אביב אינו דבר פשוט. איך אפשר להוריד את כאב הראש הזה מועד הבית? ניהול בתים משותפים תל אביב כרוך בלא מעט כאב ראש. מלבד הגבייה שאינה תמיד פשוטה ישנם התחזוקה השוטפת, הניקיון...

שיפוץ בניין משותף עם חברת ניהול בתים משותפים

ככל שהשנים עוברות, כך גדל בלאי הנכס: הטיח מתקלף, המדרגות מתפוררות והמעלית "מקרטעת". ליקויים אלו מעידים על כך שהגיע הזמן לשפץ את הבית, ולהשיב אותו לימי השיא והתפארת שלו.   חברת ניהול בתים...

שירותי אחזקת מבנים: עתיד ועד הבית שלכם

שירותי אחזקת מבנים הפכה לאופציה פופולרית בשנים האחרונות, ולא בכדי: ניהול ועד בית הוא אינו דבר פשוט, בטח כשמדובר בבניין רב קומות. הנה הדברים שחובה לדאוג לטיפולם, על פי החוק במדינת ישראל.

תקנון בתים משותפים

מהו התקנון? תקנון הבית המשותף מגדיר את הזכויות והחובות של כל דייר ובעל דירה בבניין משותף. הדיירים בבניין משותף הם שותפים בבעלותם על הבניין ולצורך התנהלות תקינה נקבע תקנון בתים משותפים אחיד. במקרים בהם קיים סכסוך בין השכנים והם אינם מצליחים להגיע לעמק השווה ניתן לפנות אל המפקח על הבתים המשותפים לגישור והכרעה בסכסוך. במידה

מדוע כדאי לכם לבחור בחברת ניהול נכסים בתל אביב

לא מעט אנשים מחזיקים בדירות להשקעה, ומחפשים חברת ניהול נכסים בתל אביב – שירות אשר הפך להכרחי ומבוקש עם השנים. שירותה של חברת הניהול כולל דברים רבים, ואף משתנה בין חברה לחברה. בכתבה הבאה תמצאו את שירותיה המרכזיים של חברת ניהול נכסים, שצפויים לחסוך לכם הרבה זמן, וגם כסף.

מוקד 24/7

המוקד של אב-בית נותן מענה אנושי זמין 24/7 לכל פנייה, ומספק פתרון מיידי ומקצועי לכל קריאת שירות באמצעות עובדי החברה בלבד (לא מוקד חיצוני). תוכלו לפתוח קריאה בטלפון, דרך האתר או באמצעות מערכת לקוחות ייחודית. אנחנו מתחייבים לטפל בפניות ביעילות ובמהירות.