""
:

מנהלת הפרויקטים

למעלה משני עשורים של ניסיון ניהולי הפכו את אב-בית למומחים בתחום ניהול פרויקטים של התחדשות עירונית ושיפוץ חזיתות בבניינים קטנים וגדולים

החזון שלנו
לממש את רצונו של כל אחד מבעלי הנכסים להתאחד לכדי פרויקט אחד ממשי ומוצלח העונה לשביעות רצונם של כל בעלי הנכסים הקשורים לפרויקט. אנחנו אוהבים לדמות כל פרויקט בתחום שיפוץ המבנים ממש ללידה מחדש של הבניין תוך הבנת הפוטנציאל הטמון בהתחדשותו, ניצול שטח אופטימלי לצרכים חדשים שלא היו קיימים, הנגשת הדרכים אליו, חידוש הנראות מתיחת פנים ושיקום התשתיות בהתחשב בתנאי הסביבה הטבעית של הבנין ולשימורו לשנים רבות. את זה אנו עושים באמצעות הניסיון, הקשבה לצרכי הלקוחות, דרך הניהול שלנו, שיטות העבודה השוטפות עם מגוון יועצים מובילים וקבלנים איכותיים – אנחנו יוצרים מכל שיפוץ בניין יצירת אמנות.

דיירים קיבלתם צו מבנה מסוכן?
ובכן, גם אם לא קיבלתם צו מבנה מסוכן אבל החלטתם מכל סיבה שהגיע הזמן לבצע שיפוץ כולל בבניין משותף הגעתם למקום הנכון. חברתנו, "אב-בית" הינה חברה מנוסה בתחום אחזקת הנכסים, ניהול פרויקטים בשיפוץ בניינים משותפים ועוד. במקום להתרוצץ ולחפש אנשי מקצוע, לגשש בין התקנות השונות ולאחר כל זה לוודא שהפרויקט מתבצע כראוי – תנו לנו לבצע עבורכם את העבודה הקשה בדרך מקצועית.

איך אנחנו עושים את זה:

המנהלת של אב-בית הנה יחידה ייעודית ועצמאית, המתמחה בניהול מגוון פרוייקטים מתחום השיפוצים ותוספות הבניה, הכוללת מנהלים, עובדים מקצועיים, פרויקטורים ומגוון יועצים מומחים בתחומם לשיפוץ מבנים מסוכנים, בתים לשימור, שיפור חזיתות הבנין, הסרת צו מבנה מסוכן לבניינים, חידוש בתים ודירות בתהליך עבודה פשוט ושקוף לכל לקוח ולקבלני הביצוע בכל פרויקט, החל משלב הרעיון ועד למסירת הפרויקט לשביעות רצון הלקוח, בשים דגש על תכנון והכנה קפדניים ולמימוש תהליך הביצוע איכות וביצוע העבודות וגימור ברמה גבוהה, ובשקיפות מוחלטת מול בעלי הנכסים בכל שלבי ההכנות והביצוע.
משרדי המנהלת ממוקמים במגדל הכשרת הישוב, בבני ברק.

4 יתרונות שיעזרו לנו לעזור לכם:

  1. ניהול פרויקט כולל – אנחנו יודעים עד כמה מורכב למצוא אנשי מקצוע טובים בתחום ולהתנהל ביניהם. חברתנו תסייע לכם בניהול הפרויקט כולו, תוך מציאת אנשי המקצוע המתאימים, עמידה בלוחות זמנים ויצירת קשר עם גורמים שונים כמו: עריכת מכרז קבלנים, בניית צוות מקצועי מלווה, מהנדס בניין, יועצים, עו"ד מלווה, ליווי כל תהליך הגביה מול בעלי הנכסים, ניהול ישיבות בעלי הדירות וקבלת החלטות חוקיות שמעניקות שקט בביצוע.
  2. התמחות בשיפוצים קטנים וגדולים – שיפוץ בנין מקיף, תוספות בנייה, ניצול זכויות, מרפסות וממדים.
  3. הסרת צו מבנה מסוכן – כחברה בעלת ניסיון רב בתחום, אנחנו יודעים כי שיפוצים אינם רק עניין קוסמטי, אלא נועדו בראש ובראשונה לשמור על בטיחות המבנה והיושבים בו. לכן, אם החלטתם לבצע שיפוץ כולל בבניין ובייחוד אם קיבלתם צו מבנה מסוכן, אנחנו נסייע לכם בהסרתו והחזרת הבניין למצב בטוח ותקין, לפי צרכי הבניין והדיירים.

 

ניהול פרויקט החל מ 6500 ₪ ויש לכם שקט מהצו, הגבייה מהדיירים, מכרז קבלנים, ניהול הביצוע עד הסרת צו המבנה המסוכן תוך חודש!!

 

  1. חיסכון משמעותי בזמן ובכסף – התעסקות עם בעלי מקצוע וגורמים שונים בתחום שיפוץ בניינים יכול לגבות מכם לא רק זמן יקר, אלא גם כסף. עם השירות היעיל שלנו, תוכלו אף לחסוך לאורך זמן ולהיעזר רק באנשי המקצוע הנכונים.

שומרים על בטיחות ולא מתפשרים על נוחות
לצד השמירה על הביטחון והבטיחות בכל הפרויקטים שלנו, ללא יוצא מן הכלל, אנחנו מקפידים על מתן מענה מהיר, זמין ונוח בלחיצת כפתור. בנוסף, אנחנו דוגלים בערך השקיפות בכל שלבי השירות שלנו. תוכלו לקבל מידע וליווי אישי בכל אחד מהשלבים בדרך ואף ליהנות ממענה אנושי ע"י הפרויקטור שימונה לפרויקט.

בין אם אתם דיירים בבניין, או קבלנים המעוניינים להציע לנו את שירותכם – נשמח להיות בקשר, השאירו לנו פרטים עוד היום ונשמח לחזור אליכם

שדרות בן-גוריון 28, תל-אביב, יפו

תאריך תחילת פרויקט השיפוץ: אוגוסט 2020

סיום פרויקט השיפוץ ומסירה ללקוח: מרץ 2021

קצת על הפרויקט:
מדובר בבניין הנמצא במרכז שדרות בן גוריון, בין פינת הרחובות בן יהודה ודיזינגוף. הבניין נבנה בשנת 1972. הבניין מעוטר ביצירות פסיפס של האמן שלמה צפריר שהוזמנו עם בנייתו.

ליקויים עיקריים:
סדקים בכל חזיתות הבניין שגרמו לחדירת מים לדירות, בעיות איטום בגג ובמרתף, טיח רופף וקירות מלוכלכים.

תהליך העבודה:
לבניין יצא צו מבנה מסוכן ע"י עיריית תל אביב, צו המחייב את בעלי הדירות בתיקון הליקויים המסכנים את הציבור. עם קבלת הצו נציגי וועד הבית שכרו את שירותינו לניהול שוטף של הבניין מתוך מטרה שנוביל את תהליך שיפוץ הבניין כפי שעשינו שנה קודם, בבניין הצמוד להם, שד' בן גוריון 30.

קווים לעיצוב הבניין:
קירות הבניין טויחו בשליכט צבעוני בגוון לבן מלוכלך בכדי לשמר על גוון הבניין, לאורך שנים עם נזקי האקלים. מנגד הבלטנו בשחור את מעקות הבניין והדגשנו את יחידות הדיור. לפרויקט צירפנו את סטודיו "תכלת" המתמחים בעבודות שימור ציורי קיר ויצירות אמנות אמן פסיפס לשחזור ושימור היצירות.
הרקע הלבן הבליט את יצירות הפסיפס, הנמצאות בפינות הבניין משני צדדיו ולאורך קורת הקומה הראשונה. עבודות שימור הפסיפס החלו עם תחילת הפרויקט וכללו הזרקת חומרי מליטה למילוי וחיזוק חללים שנחשפו בעקבות סדק גדול שנפער בבניין במשך השנים.
בלובי ביצענו יציקת אפוקסי בצבע אפור שהחלה מגרם המדרגות שבלובי ועד לחזית הבניין, בקו הרחוב. כך יצרנו משטח אחיד וחלק. את דלת הכניסה ביצענו עם אלומיניום דמוי בלגי וגדרות החצר שוקמו ונצבעו בשחור להשלמת המראה.

הפרויקט בוצע במסגרת החברה העירונית ע"י הקבלן הנבחר המבצע: עמרם נהוראי

שדרות מסריק 16, תל-אביב, יפו

תאריך תחילת פרויקט השיפוץ: יולי 2021 

סיום פרויקט השיפוץ ומסירה ללקוח: מאי 2022

קצת על הפרויקט:
מדובר בבניין שהוא חלק מקומפלקס של בניינים בשדרות מסריק בתל-אביב בצמוד לכיכר רבין. הבניין מורכב ממספר רב של דיירים ביחס לבניין בן חמש קומות. ישנן מספר דירות בקומת הקרקע, בחלקו האחורי של הבניין וכן מספר חנויות בנמצאות בחזית הרחוב.

ליקויים עיקריים:
סדקים בכל חזיתות הבניין טייח רופף קירות מלוכלכים, חוסר אחידות, ותשתיות מפוזרות בכל חזית הבניין, בעיות איטום בגג, בעיות רטיבות ביחידות הדיור בקומת הקרקע.

תהליך העבודה:
לאורך מספר שנים דנו בניהם, בעלי הדירות, בצורך בביצוע שיפוץ כולל לבניין. מכיוון שמרבית בעלי הדירות אינם מתגוררים בבניין לא הייתה דחיפות לביצוע השיפוץ והוא נדחה משנה לשנה בישיבות בעלי הדירות. לאחר הצטרפות הבניין לניהולנו. הוכנה תכנית עבודה לקידום נושא השיפוץ, עבדנו יחד עם מספר נציגים דומיננטיים מבעלי הדירות ומפינו את מניפת הדעות השונות בין בעלי הדירות. עבדנו באופן פרטני עם כל בעל דירה, עד לגיבוש מכנה רחב, ככל הניתן לשיפוץ הבניין. במשך כחודש וחצי התגבש, כתב כמויות מלא שכלל בתוכו את כל ה"כאבים" של כלל בעלי הדירות, כך גיבשנו רוב להחלטה על ביצוע השיפוץ בהתאם לכתב הכמויות שנבנה בדיוק למידותיו ושל הבניין והדיירים.
**במהלך העבודה על שיפוץ הבניין קיבלו בעלי הדירות צו לתיקון חומה שקרסה משותפת לבניין סמוך. המענה היה חייב להתבצע האופן במידי וללא חריגה בלוחות הזמנים. לקבלן השיפוץ לא הייתה מוטיבציה לבצע את התיקון ועלינו הוטלה המשימה: לאתר מהנדס בניין לכתיבת תכנית ביצוע בהתאם  להנחיות העירייה, ולהציג הצעות מחיר מקבלני תשתיות, לבניית החומה. לאחר מכן ביצענו את עבודה הגבייה המיוחדת משני הבניינים )משימה לא פשוטה בהתבסס על העובדה שהבניין הסמוך אינו לקוח שלנו ואין לנו קשר עם בעלי הדירות) והצלחנו להסיר את צו המבנה המסוכן עוד טרם סיום השיפוץ.

קווים לעיצוב הבניין:
הבניין נמצא באחת הכיכרות החשובות של העיר הלבנה של תל-אביב ולכן בחירת הצבע לבניין הייתה מחייבת והוא טויח בשליכט צבעוני, גס בגוון לבן. לובי הבניין קטן וחייב מחשבה על הנראות והפרקטיקה של ניצול השטח. תיבות הדואר במקור היו ממוקמים במסגרת האלומיניום של דלת הכניסה ומנעו כניסה של אור לחלל הלובי ולכן הועתקו פנימה. לדלת הכניסה וחלונות הראווה בחנויות בחזית נבחר אלומיניום מינימליסטי, בגוון שחור מט ודלת המעלית, הממוקמת במרכז הלובי נצבעה בגוון תואם. כך יצרנו חזית אחידה לחנויות ודלת הכניסה לבניין.


**אתגר נוסף אתו התמודדנו בפרויקט הוא דרישות העירייה לחזית אחידה בחלונות ובתריסים הפרטיים של הדירות הפונות לחזית השדרה. עלות החלפת החלונות עמדה על תוספת של כשליש מעלות השיפוץ. דבר שגרם להתנגדות לשיפוץ מצד חלק בעלי הדירות, בהן לא יוחלפו חלונות הדירה. הפתרון היה "שיחזור החזית" .
בשיחות ופגישות שטח שנערכו עם מהנדס הפרויקט וכן עם נציגי מחלקת ההנדסה של העירייה גיבשנו דרך לשחזור את התריסים והחלונות הקיימים בעבודה ממוקדת בכל הדירות שבחזית וכך יצרנו חזית אחידה בעלות נמוכה דרסטית.